Salut, in urma unui efort destul de mare zic eu (Am tras singur de o mașină) acum o luna. La cateva secunde dupa ce am oprit efortul, nu am mai putut sa respir, imi amortise toata partea stângă a corpului, si ma sufocam. Am ajuns la urgențe, am stat 3 ore la perfuzie, si mi sa dat un calmant cred, dupa mi au dat drumul acasa, pe motiv ca nu am nimic, doar am facut atac de panică. Cat am stat acolo, mi au facut un ekg care a iesit ok. Toata bune si frumoase, ajung acasă, nimic schimbat. După 2 zile, mi au apărut următoarele simptome: Nu mai pot respira cum trebuie trebuie sa oftez, si asta nu merge mereu) si nu pot respira, cum trebuie. Am făcut analize ( care din punctul meu de vedere, nu au legătură cu problema mea) si au ieșit ok. Am facut ecocardiografie, cu aparatul acela ca la gravide, nimic iesit din comun, am facut test de efort, dupa spusele medicului, a ieșit cum trebuie. Am fost până si la pneumolog sa fac radiografie la plămâni, din care a reieșit ca sunt ok la plămâni. Acum aștept, sa mi se de a trimitere la un CT si sper ca acolo sa gasesc problema. Am abia 25 de ani, este pacat sa ai probleme de genul, la varsta asta .
S a mai confruntat cineva cu această problemă? Si cum a reușit să treacă de ea?
Va rog sa mă ajutați, ca nu stiu ce sa mai fac..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Salut! In urma unui efort, am probleme cu respirația.?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
SfatulMedicului (acum 3 luni)
Buna ziua,
Problemele de respiratie pot fi cauzate de o multitudine de probleme de sanatate, nu doar probleme pulmonare sau cardiace. Unele probleme neurologice sau musculare pot cauza, de asemenea, dificultati de respiratie. De asemenea, problemele de anxietate sau atacurile de panica pot cauza, de asemenea, dificultati de respiratie.
Este foarte bine ca ati facut deja o serie de investigatii medicale care au iesit bune. Acest lucru inseamna ca majoritatea cauzelor evidente de probleme de respiratie au fost deja eliminate.
De asemenea, daca nu ati facut-o deja, poate ar fi de folos sa vorbiti cu un psiholog sau psihiatru despre experienta ta, in special daca medicii suspecteaza ca ati avut un atac de panica.
Alegeti un medic specialist potrivit pentru dumneavoastra: https://www.clickmed.ro/medic/psihiatrie
Articole recomandate:
sfatulmedicului.ro/Anxietate-si-atac-de-panica/cum-se-manifesta-un-atac-de-panica_13127
sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/cauzele-aparitiei-atacurilor-de-panica_18060
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/cand-devin-atacurile-de-panica-o-problemai-esentialul-despre-tulburarea-_18549
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu (acum 3 luni)
Bună seara, din felul în care relatați că respirați, oftând, și eu aș înclina tot către atac de panică – cu atât mai mult cu cat investigațiile de specialitate au ieșit bine.
Discutați cu un medic pune omolog sau cu un specialist internist și vedeți dacă mai sunt investigații medicale posibile . dacă totul se oprește aici ca și investigație, rămâne partea emoțională - pentru care vă recomand să vă adresați unui psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentală. Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350