Buna Ziua!Problema mea este ca din 23 mai pana in prezent medicul psihiatru a cazut de acord cu mine sa intreupa treptat cipralexul la 0.50mg dar eu de atunci pana prezent acuz dureri de cap si am uneori greturi este ceva normal cam cat timp o sa mai dureze?.Mentionez ca nu pot tine legatura cu medicul pentru este la o distanta de vreo 60km de mine si nu pot sta pe drumuri mereu.Iar el a spus ca nu mai e cazul sa ne vedem atat timp cat eu opresc tratamentul.Multumesc!

Raspunsuri (1)

Buna ziua! Problema dvs este de natura emotional-cognitiva, de aceea va si recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala! Medicul dvs psihiatru ar fi trebuit sa va indrume de la inceput catre asa ceva, deoarece tulburarile la nivel psiho-emotional nu se rezolova cu medicatie!!
Toate cele bune!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.