×

Am gasit 12 intrebari despre Reactii alergice.

Buna ziua.

In urma cu vreo 2 luni am avut primele simptome de urticarie. La inceput nu am bagat in seama. Dupa 2 saptmaani am fost prima data la dermatolog apoi la alergoloc. Medicamentatia tine...

Intrebare postata acum o luna de Utilizator21545242734.

Buna ziua. De aprox 3 ani am descoperit ca am rinita alergica. Insa de 2 ani, din ce am inteles, a devenit hipertrofica. Nu mai pot respira fara pufuri de nas caci mi se astupa complet caile...

Intrebare postata acum 3 luni de Utilizator21538206391.

Sunt alergica la toate antibioticele, am facut si soc anafilactic de patru ori. Am fost internata la Alergologia si concluzia este ca nu pot folosi niciun antibiotic.
Exista o metoda de tratament,...

Intrebare postata acum 7 luni de silvy157152.

Buna ziua!
De vreo luna iau omega 3 cu vitamina e...este posibil ca acest medicament sa dea culoare mai deschisa a scaunului ac***a in vedere ca sunt niste capsule foarte mari de culoare galbena?...

Intrebare postata acum 10 luni de MembruMobileApprusuandreeaiuliana.

Buna ziua,P.Gabriela,va deranjaza cu problemele ei. Pe sp***at acum zece ani in urma, pe 13.03.2008 si 18.03.2008 am facut primele doua operatii pe coloana la nivel L4 dreapta in 12.01.2012 am facut...

Intrebare postata acum 10 luni de MembruMobileApp1519386899.

Buna ziua,

In urma unor teste cutanate, sotul meu a iesit alergic la acarienii din praf de casa si fainoase. Aceasta alergie s-a agravat in timp cauzand apnee in somn, momentan noaptea doarme...

Intrebare postata acum un an de Mihaela110101139. Dr. Ramona Muresan MDr. Ramona Muresan este un medic autorizat SFM a raspuns.

Buna ziua,

In urma cu 3 luni am facut tratament de 7 zile cu Tavanic 500mg si am avut reactii adverse neurologice, gastro-intestinale si musculo-scheletice. O parte din ele au trecut, insa am...

Intrebare postata acum un an de .

Am urticarie cronica,gastrita cronica si de multe ori ma umflu din mancare aproape sa ajung in soc anafilactic,in ultima vreme apare des,cum pot ajuta sistemul nervos?

Intrebare postata acum un an de MembruMobileApp1500123846.

Buna seara!

Sunt absolut disperata si sper sa ma puteti ajuta aici.
Va zic pe sp***at despre ce e vorba. Lucrez in vanzari, deci sunt mult pe drumuri, in miscare, stau mult in picioare incaltata...

Intrebare postata acum un an de .

Eu nu mai am ciclu de 4 luni deoarece iau un tratament psihiatru .ce se poate intampla daca nu mai imi vine menstruatia .eu am 24 de ani .ce trebuie sa fac ca sa imi vina menstruatia?exista...

Intrebare postata acum un an de MembruMobileApp1492208745.

Daca in urma administrarii Robitusinului apar reactii cutanate care se aglomereaza dupa trecerea a 12 ore de la administrare, (administrarea se face de cca 1 saptamana, insa reactiile au aparut...

Intrebare postata acum 7 ani de . Dr. Emil Otesteanu MDr. Emil Otesteanu este un medic autorizat SFM a raspuns.

ce efecte secundare are administrarea cu EUTHYROX a unei fete de 15 ani?

Intrebare postata acum 8 ani de . Dr. Emil Otesteanu MDr. Emil Otesteanu este un medic autorizat SFM a raspuns.

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.