Reactii neurologice si vedere de la Tavanic. In cat timp vor trece efectele?

Intrebare postata de z4m0lx3 cu 2 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Reactii alergice Neuropatie periferica Nevrita optica Tendinita Colon iritabil Afectiuni neurologice

Buna ziua,

In urma cu 3 luni am facut tratament de 7 zile cu Tavanic 500mg si am avut reactii adverse neurologice, gastro-intestinale si musculo-scheletice. O parte din ele au trecut, insa am ramas cu dureri musculare si tendoane, intestin iritabil, tiuit in urechi, dar cel mai rau ma deranjeaza efectele vizuale (vedere granulata, miodezopsii, amprente vizuale si imagine tremuranda). Retina, macula si nervul optic arata OK pe tomograf si ecografie, iar oftalmologul mi-a spus ca sunt de natura neurologica.

Nu am gasit inca un doctor sa ma poata ajuta sa scap de aceste efecte, desi am fost la diverse specialitati. Unul dintre neurologi mi-a spus ca vor trece in timp, dar deja dupa 3 luni de zile, imi pierd din speranta.

Imi poate recomanda cineva un doctor neuro-oftalmolog sa ma scape de acest cosmar?

Multumesc

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.