×

Am gasit 2 intrebari despre Constipatie induse de medicamente.

de 7 luni am atap***ai de panica :(..De 2 luni iau anxiar si pot spune ca sunt dependenta de el pentru ca am incetat sa mai iau o zi si simteam ca ma sufoc..imi fortam foarte tare inima si ma dureau...

Intrebare postata acum 6 ani de . Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM a raspuns.

de cateva luni bune ma confrunt cu ceva foarte neplacut ,care imi face viata un calvar.CAND merg undeva (nu conteaza unde) incep sa ma agit foarte tare,fara vreun motiv bine intemeiat (efectiv...

Intrebare postata acum 7 ani de .

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK