Fortifierea muschilor cu ajutorul greutatilor

Fortifierea muschilor cu ajutorul greutatilor

Pentru efectuarea exercitiilor, puteti utiliza sticle de apa sau carti, pentru a inlocui greutatile speciale.

Incercati sa utilizati o greutate care sa va oboseasca muschii dupa 8 sau 12 repetari.



Exercitii pe banca

1. Intindeti-va pe o banca si tineti bratele intinse spre tavan; greutatile din maini trebuie sa fie pozitionate deasupra pieptului. Nu va fortati sa tineti coatele fixe si mainile perfect intinse; puteti sa le indoiti putin pentru a obtine o pozitie cat mai confortabila.
2. Coborati usor bratele in laterale, mentinandu-le intinse, pana acestea ajung la nivelul pieptului.
3. Ridicati usor bratele, revenind la pozitia initiala.
4. Repetati exercitiul de 8 - 12 ori.
5. Odihniti-va cateva minute, apoi reluati exercitiul.

exercitii pe banca

Ridicari laterale

1. Pozitionati-va in picioare, cu mainile separate de corp; Departati picioarele pana aceastea ajung la acelasi nivel cu umerii si pliati usor genunchii.
2. Ridicati usor greutatile in exterior, pana la nivelul umerilor, tinand coatele usor curbate. Mentineti umerii jos si relaxati in momentul ridicarii.
Daca nu reusiti sa efectuati exercitiul fara sa va ridicati umerii, greutatile alese de dumneavoastra nu sunt potrivite; folositi greutati mai usoare.
3. Coborati usor bratele, pentru a reveni in pozitia initiala.
4. Repetati exercitiu de 8 - 12 ori.
5. Odihniti-va cateva minute, apoi reluati exercitiul.

ridicari laterale

Ridicari verticale

1. Asezati-va in picioare, cu mainile separate de corp; Departati picioarele pana aceastea ajung la acelasi nivel cu umerii si pliati usor genunchii.
2. Mentineti greutatile la nivelul soldurilor, cu incheieturile mainilor indreptate catre acestea.
3. Ridicati usor greutatile pana cand coatele ajung la nivelul umerilor. Mentineti umerii jos si relaxati in timpul ridicarii.
Daca nu reusiti sa efectuati exercitiul fara sa va ridicati umerii, greutatile alese de dumneavoastra nu sunt potrivite; folositi greutati mai usoare.
4. Reveniti usor cu bratele la pozitia initiala.
5. Repetati exercitiu de 8 - 12 ori.
6. Odihniti-va cateva minute, apoi reluati exercitiul.

ridicari verticale

Ridicari in pozitia sezand

1. Asezati-va pe un scaun, cu picioarele separate si cu palma dreapta asezata pe coapsa.
2. Tineti greutatea in mana stanga si sprijiniti cotul pe coapsa.
3. Ridicati usor greutatea catre piept, mentinand cotul pe coapsa.
4. Reveniti in pozitia initiala.
5. Repetati exercitiu de 8 - 12 ori.
6. Odihniti-va cateva minute, apoi reluati exercitiul.

ridicari pentru brate

Citeste si

Arhiva
  • Exercitii fizice fara pirozis (arsuri retrosternale) Exercitii fizice fara pirozis (arsuri...

    Generalitati In cazul multor persoane, efectuarea de exercitiu fizic moderat si mentinerea in limite normale a greutatii corporale, poate reprezenta o metoda eficienta de a mentine la un nivel minim simptomele bolii de reflux gastro-esofagian. Cu toate...citeste mai mult

  • 6 sfaturi pentru a va pastra silueta pe perioada iernii 6 sfaturi pentru a va pastra silueta...

    Generalitati Cand vantul rece al iernii isi face simtita prezenta, multi dintre noi prefera sa hiberneze decat sa ramana activi. Majoritatea abandoneaza programarile la sala de fitness pe motivul temperaturilor scazute de afara sau renunta la programele de exercitii...citeste mai mult

  • Regim pentru cresterea masei musculare Regim pentru cresterea masei musculare

    Generalitati A avea muschi bine definiti a devenit o constanta in dorintele tinerilor din ziua de astazi. Mersul la sala de fitness este o preocupare frecvent intalnita in randul lor. Sigur, ca si in cazul oricarui alt sport exista metode asociate care faciliteaza...citeste mai mult

Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK