Ghid demonstrativ de exercitii fizice

Generalitati

Sus
Ghid demonstrativ de exercitii fizice

Exercitiile fizice au multe beneficii: cresterea ratei metabolice, prevenirea sau ameliorarea celulitei, modelarea armonioasa a corpului, intarirea oaselor si a ligamentelor, imbunatatirea circulatiei sangvine, etc.
Exercitiile fizice nu va vor creste brusc masa musculara, ci doar va vor tonifia musculatura si va vor transforma intr-o "masina de ars calorii".
Ghidul demonstrativ va ofera exercitii pentru modelarea fiecarei zone a corpului.

Cuprins articol

  1. Generalitati
  2. Exercitii pentru brate si bust
  3. Exercitii pentru trunchi si abdomen
  4. Exercitii pentru picioare si fese
  5. Articole similare

Exercitii pentru brate si bust

Sus


Intarirea bratelor si a bustului:

Obs: Pentru executarea acestor exercitii aveti nevoie de 2 haltere si o minge.

Ridicarea alternativa a halterelor

Exercitii fizice

Ridicarea verticala a halterelor

exercitii fizice

Ridicarea laterala a halterelor

Exercitii fizice

Presarea umerilor

Flotari
Exercitii fizice

Flotari modificate

Exercitii fizice

Flotari pe minge

exercitii fizice

Ridicarea halterelor din pozitia culcat

exercitii fizice

Exercitii pentru trunchi si abdomen

Sus

Pentru fortificarea muschilor abdominali este nevoie de multa vointa.
Stratul de grasime care inconjoara abdomenul este caracteristic ambelor sexe si nu tine cont de numarul kilogramelor.

Va propunem urmatoarele exercitii:

Abdomene

exercitii fizice

Abdomene pe minge

exercitii fizice

Ridicarea genunchilor

exercitii fizice

Extensii

exercitii fizice

Exercitii pentru picioare si fese

Sus

Muschii fesieri sunt compusi din 3 muschi diferiti, motiv pentru care, printr-un singur exercitiu, nu putem lucra consecutiv toti muschii. Pentru a obtine un corp tonifiat, este important sa va lucrati muschii in fiecare zi.

Pentru tonifierea feselor si a picioarelor, va propunem urmatoarele exercitii:

Fandari cu haltere

exercitii fizice

Fandari laterale

Fandari laterale

Fandari frontale

exercitii fizice

Genuflexiuni

exercitii fizice

Ridicarea genunchiului

exercitii fizice

Ridicari laterale

exercitii fizice

Ridicarea trunchiului

exercitii fizice

Incrucisarea picioarelor

exercitii fizice

Citeste si

Arhiva
  • Diverticulita Diverticulita

    Generalitati Diverticulita reprezinta o afectiune uneori dureroasa, care se dezvolta atunci cand diverticulul (asemanator cu o punga) care se formeaza in peretele colonului (o parte a intestinului gros) se inflameaza sau se infecteaza. De cele mai multe...citeste mai mult

  • Cancerul colorectal Cancerul colorectal

    Generalitati Cancerul este definit ca o aglomerare de celule cu morfologie anormala, acestea cresc rapid si formeaza diferite mase, numite tumori. In cazul cancerului colorectal, aceste mase de celule anormale apar la nivelul intestinului (colon si rect)....citeste mai mult

  • Alimentatia dupa exercitiile fizice Alimentatia dupa exercitiile fizice

    Generalitati Masa luata dupa exercitiile fizice, ar trebui sa fie cea mai importanta masa a zilei pentru orice persoana interesata de nutritie sau care doreste sa isi construiasca masa musculara, sa slabeasca sau pur si simplu sau sa-si tonifice corpul. Exista...citeste mai mult

Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK