Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu

Publicat la data de: 20 Septembrie 2011 | Actualizat la data de: 20 Septembrie 2011
Autor: SfatulMedicului

Generalitati

Sus
Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu

Pe fondul unui stil de viata tot mai alert si mai solicitant, ideile eficiente, practice si rapide pentru tonifierea siluetei sunt mai mult decat binevenite. Instructorul de fitness de la Hollywood, Burr Leonard, a elaborat un set de exercitii inedite pentru un corp suplu, care nu solicita decat 15 minute de efort sustinut.

Este vorba despre metoda Bar, un amestec de miscari specifice baletului si exercitii Pilates, antrenament care a facut minuni in cazul celebritatilor Ricki Lake si Kelly Osbourne.

Cu ajutorul unei balustrade sau al unui scaun robust, efectuarea acestor exercitii garanteaza reducerea de pana la 7 centimetri a taliei si a soldurilor in decursului unei singure luni.

Cuprins articol

  1. Generalitati
  2. Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu
  3. Citeste pe aceeasi tema

Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu

Sus

Brate si bust

Cu fata in jos, executantul trebuie sa se sprijine in maini si in genunchi si sa puna in aplicare miscari fidele celor efectuate in cadrul flotarilor. Burr Leonard recomanda un set de cate 20 de repetari.



Solduri

O mana se plaseaza pe balustrada sau pe spatarul scaunului, iar cealalta serveste drept echilibru sprijinindu-se de soldul opus. Stand pe varfuri, genunchii se indoaie astfel incat trupul sa coboare cu o treime in jos, apoi sa se ridice in pozitia initiala.

Leonard recomanda 40 de repetari mentinerea spatelui intr-o pozitie verticala perfecta, cu muschii fesieri relaxati.

Talie

Cu genunchii indoiti la 90 de grade si piciorul stang orientat in lateral, se executa 20 de repetari inainte si inapoi in timp ce trunchiul sta usor aplecat inainte. Dupa efectuarea seriei, exercitiul trebuie sa fie executat si cu celalalt picior, in acelasi stil.



Abdomen

Stand pe spate, executantul ridica piciorul drept si il indoaie, mentinand trunchiul usor inclinat in fata. Cu piciorul stang perfect intins si deprins de podea, se efectueaza 30 de ridicari, atingand cu ambele palme genunchiul flexat.

Pentru rezultate mai rapide, abdomenul trebuie sa fie perfect incordat, impreuna cu muschii fesieri.


Medici specialisti Sanatate sport

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter

Citeste si

Arhiva
  • Operatia de bypass gastric - solutie chirurgicala pentru slabit Operatia de bypass gastric - solutie...

    Generalitati Cele mai bune moduri de a pierde in greutate sunt urmarea unei diete sanatoase la care se va asocia activitatea fizica realizata in mod constant. Cu toate acestea, daca o persoana a incercat sa piarda in greutate in acest fel dar nu a reusit, iar...citeste mai mult

  • Alimentatia dupa exercitiile fizice Alimentatia dupa exercitiile fizice

    Generalitati Masa luata dupa exercitiile fizice, ar trebui sa fie cea mai importanta masa a zilei pentru orice persoana interesata de nutritie sau care doreste sa isi construiasca masa musculara, sa slabeasca sau pur si simplu sau sa-si tonifice corpul. Exista...citeste mai mult

Inchide recomandarile
Vezi recomandarile noastre
Clinici, Medici si Servicii specializate
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate