Am ameteli usoare si unele senzatii de amorteala a manii si piciorului (destul de rare) . Exista totusi un disconfort ca o emotie, cand simt aceste senzatii. Trebuie sa mentionez ca, cu ceva timp in urma am suferit adevarate atacuri de panica, cu fele si fel de stari ciudate, iar ametelile erau puternice incat simteam ca ma clatin. Am reusit cu medicamente naturiste si vointa scap de starile acelea groaznice.
Acum, am fost la psihiatru si mi-a prescris Arketis cate 1/4 seara (timp de 4 zile), apoi cate 1/2 tot 4 zile, dupa care, 1/2 la amiaz si seara..
Va rog sa-mi spuneti : oare pot lua doar 1/4 Arketis doar seara, fara sa maresc doza? Ma ajuta ? Va intreb pentru ca, daca am depasit fara Arketis sau alt medicament alopat, faza aia cu atacuri de panica , poate reusesc sa evit creearea unei dependente sau alte reatii adverse. Daca iau doar la nevoie, ma ajuta ?
Cum este mai bine sa fac?
Va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulburare anxios -depresiva. Pot lua Arketis, doar la nevoie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (29)
ion2023058 (acum 13 ani)
cauta sa fugi cat potzi de medicamente...daca te indopi cu ele o sa ajungi ca un robotzel....ce ai tu trece de la sine...cu liniste multa si ceva vitamine....nu te mai loa dupa totzi hotzi de pe net....totzi vor sa c***aa ceva...sau sa te jupoaie de bani....bafta...daca vrei sa sti mai multe...vb. id.mess. americanu7700
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ion2023058
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ion2023058
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
vasile birgauan (acum 13 ani)
de mult timp trec prin asa ceva,am luat arketis si alte antidepresive, si am facut tratament si cate 9 luni de zile si apoi iar am repetat,sant mai ameliorat dar nu vindecat. un lucru e sigur,arketis nu se ia la nevoie,nu te ajuta cu nimic. sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
vasile birgauan (acum 13 ani)
nenea americanu7700 ,daca nu ai trecut prin astfel de ''''baiuri'''' nu le intelegi. nu auzi ca d-na a avut reteta si nu le a luat de pe net. ?
uneori chiar nu poti fara ajutorul medicamentelor mai ales in aceste cazuri. d-ta confunzi tulburarile anxioase cu blemoragia......sorry, mai pune mana pe carte
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
danyelin (acum 13 ani)
Buna.M-am confruntat si eu cu atacuri de panica,ac***a senzatii de nod in gat,emotie puternica in stomac,tremur fara sa-l pot controla,o stare de frica de moarte si inima mi-o lua razna rau.Am avut acele atacuri doi ani si-am primit un tratament de sase luni cu xanax.Mi-am revenit foarte bine insa de aprox un an iar fac,ce-i drept mai rar.Acum fac un set de vitamine cu calciu ,magneziu si vit.d.Ti-am scris problema mea,poate te regasesti in anumite situatii.Am remarcat ca in anumite momente am o stare anxioasa si atunci sau intr-un timp relativ scurt,vine si atacul de panica.Problema e ca ,daca ai inceput un tratament prescris de un psihiatru,ar trebui sa te cheme la control periodic ca sa-si dea seama daca ti-e bun sau trebuie schimbat.Oricat de bun ar fi un medic,uneori in aceste situatii suntem ca niste cobai si incearca si ei sa vada ce-i bun.Nu mi-e cunoscut tratamentul tau,ce-as putea sa-ti spun e ca nu este indicat sa maresti doza dupa cum ai vrea,ci strict cum ti-a fost prescris.Altfel risti sa te intoarca complet pe dos si nu stii de unde-ti vine.In starile mai nasoale eu incerc sa comunic,sa fac ceva si incet,incet imi revin.Toate bune si tie!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de danyelin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de danyelin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adelyna39 (acum 13 ani)
Va salut pe toti si vreau sa va zic ca ai niste trairi cumplite in atacul de panica ,iar dupa ce se termina te simti vlaguit de putere fizica si psihica.Eu am avut anul trecut primul atac de panica care m-a speriat cumplit si am reusit sa ma tratez,defapt asa am crezut,deoarece acum cateva zile am avut altul dar de durata mai maresi am inceput cu investigatii care erau bune.Stau si ma gandesc ce sa mai fac sau ce nu am facut.de felul meu sunt o persoana vesela activa ,dar dupa un atac de panica nu ma recunosc.atat stiu ca vointa nu ajunge sa te tratezi.astept pareri .O zi minunata tuturor.PS.acum fac tratament cu Ca efervescent si AT 10 picaturi pentru fixarea calciului 20 de zile si 10 zile Magnerot.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
elena794117188 (acum 13 ani)
Va multumersc pentru raspunsurile voastre,
Vreau sa va spun ca, in urma cu 9 luni am trecut prin stari groaznice, pana la atacuri de panica, cu cresterea tensiunii arteriale. ameteli puternie , nu aveam echilibru, palpitatii, stangeri de gat, de parca imi ieseau ochii din orbite, slabiciune, arsuri prin diferite zone (ceafa, piept, mana , picior), etc.
Dupa toate investigatiile facute, m-am dus singura si la psihiatrie. MI s-a prescris Cipralex, dar nu am luat nici o pastila. Mi-a fost frica de reactiile adverse (oricum eram varza si nu doream sa se amplifice aceste stari).
Am, luat Ginsavit (minerale si vitamine), Persen Forte, apoi Sedatiff PC, Emocalm. (toate naturiste) Incet, incet mi-am revenit si pot spune ca starea mea este incomparabil mai buna, fata de cum a fost.
Acum simt doar uneori ameteli usoare, niste emotii trecatoare si un disconfort care imi amintesc de acele stari dinainte.Ma tem sa nu se repete....
Am mers din nou la psihiatru si i-am spus ca nu am luat Cipralex...
Nu cred ca s-a suparat, dar mi-a spus ca trebuie sa iau acum Arketis, un regulator al serotoninei (hormonul bucuriei din creier), cate un sfert de tableta seara, 4 zile, apoi 1/2 seara , tot 4 zile, dupa care, in continuare 1/2 la amiaz si seara.
NU as dori sa simt reactii adverse, sau depenenta..
Eu, am simtit acestea, dupa o perioada de 6 ani, de cand sotul meu se afla pe aparatul de oxigen, la domiciliu, nu iasa din casa, are nevoie de ingrijirea mea, permanent, - am si serviciu destul de solicitant (justitie) si acum 9 luni am suferit o operatie - tiroidectomie totala. De atunci s-au declansat starile acelea groaznie...
Consider ca e o concesinta a suprasolicitarii, oboselii cronice, multor responsabilitati pe care le am si suferintei, pentru cel de langa mine.
De aceea, ma gandesc ca as avea nevoie de un tratament de sprijin, atunci cand am nevoie, care sa nu ma impiedice in vreun fel sa am grije de sotul meu si de casa , sa nu ma pot concentra la serviciu..sau sa nu pot conduce.. Locuiesc doar cu sotul meu, nu are cine sa ma ajute..
De aceea am intrebat, daca pot lua Arketis doar la nevoie.
Poate cineva a luat ceva mai usor, care sa nu dea reactii adverse nedorite, sau poate un medic poate sa-mi spuna ce este mai bun, in situatia mea.
Ce ma sfatuiti?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de elena794117188
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de elena794117188
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
elena794117188 (acum 13 ani)
@danielyn,
Eu nu vreau sa maresc dozele, chiar mi-e frica si de dozele relativ mici pe care mi le-a prescirs medicul :))
Pana acum am ocolit tratamentele cu anxiolitice alopate (am luat doar tratament naturist , plus vitamine, minerale).
@adelyna39
Citeste mai sus, cum am trecut eu peste fazele alea grele, Poate te ajuta si pe tine, nu are ce sa faca rau... nu au contradicatii sau reactii nedorite. Eu ma tem de medicamentele aste alopate, puternice si cu reactii adverse.. Iti mai pot spune ca am facut exercitii de respiratie cand simteam ca se anunta atacul :)) , apoi , gimnastica si acupunctura (pentru spondiloza).
@vasile birgaun
Iti multumesc. Inteleg ca ARKETIS LA NEVOIE... NU MERGE..
Ai luat cumva? Ce ai simtit?
oate sti ceva despre Ansilan? oare ma ajuta mai bine??
Ma interesez, pentru ca nu am luat niciodata acest gen de medicamente si daca merg la doctor,, este bine sa fiu docmentata. Cred ca i orice tratament daca il urmez, trebuie sa fiu sigura ca il accept ca pacient si inteleg beneficiul lui. Atlfel... ma tem si e mai bine sa nu-l fac.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de elena794117188
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de elena794117188
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
danyelin (acum 13 ani)
Imi pare rau de situatia ta familiala si te inteleg.Am trecut si eu prin ceva probleme plus ca am terminat si Dreptul si masteratul, nu mi-a fost prea usor cu examenele.Asta a fost in urma cu cativa ani insa stresul se acumuleaza.Problema ta e ca ai avut cu tiroida si asta da foarte multe reactii adverse in organism.Nici nu banuim.Iti recomand sa iei tratamentul prescris de medic si nu te mai gandi la reactii adverse.Nu te gandi nici la dependenta pentru ca o faci doar dupa anumite tratamente si dupa o mare perioada de timp.Oricat am fi de puternici sau de optimisti sunt situatii in viata cand, chiar avem nevoie de ajutorul medicilor.Anumite tratamente nu trebuie ignorate,sa stii.Mult noroc!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de danyelin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de danyelin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ion2023058 (acum 13 ani)
:))...neaa...vasile....ma faci sa rad...tocmai...ca am trecut prin asa ceva...ca altfel nu ma bagam in seama pe aici....si la momentul respectiv...mi-ar fi parut bine sa ma avertizeze cineva...sa-mi explice cu ce se mananca atacurile de panica...si cam ce trebuie sa fac...asa ca va spun in continuare feritziva cat putetzi de doctori dastia plictisitzi...cred ca tot o discutzie....intre oameni cu probleme similare ar face mai mult....si nu ar costa zeci de milioane....o zi buna va doresc...americanu7700
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ion2023058
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ion2023058
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Exista perioade in viata cand, uneori, oamenii cred ca sunt depasiti de probleme. Intr-o anumita masura terapia alopata ajuta. Ea trebuie insotita de psihoterapie pentru a se cosolida rezultatele si pentru a fi pregatiti sa preintampine sau cel putin sa recunoasca simptomele in alte imprejurari asemanatoare.
Prin urmare va recomand sa urmati si psihoterapie, cu ajutorul careia sa reusiti sa va reechilibrati si sa invatati sa gestionati si alte situatii.
Va doresc multa sanatate!