Buna ziua
Ce produs naturist as putea lua pentru stari de frica permanenta, frica de a merge singur cu autobuzul, frica in general dar si insomnii - ma trezesc zilnic la ora 4-5 extrem de agitat, am palpitatii.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tratament Anxietate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
ruxi_stan (acum 8 ani)
Nu exista medicament de nici un fel pentru a scoate frica din minte .Exista terapie care depisteaza usor amintiri negative stiute si nestiute, care au declansat fricile, starile de panic a, anxietatea si toate simptomele.Eu am fcaut o astfel de terapie pentru simtomele descrise .Am gasit o terapeuta care a lucrat cu mine timp de 4 saptamani .Mi-a trimis metodele pe email apoi mi le-a explicat si facut impreuna la telefon .M-am echilibrat intai fizic , apoi mental .Sunt multe de spus , nu pot descrie tot ce am facut intr-o luna ,Cine este interesat sa scape si sa faca terapia , sa-mi scrie pe adresa afisata pe mess sau email,Nu doresc sa sune a nici o reclama nimanui , dar daca este cineva cu atacuri de panica , anxietate , etc si doreste sa fie liber si sanatos , astep sa-mi scrieti.Cu drag
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxi_stan
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxi_stan
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
gigid88 (acum 8 ani)
Nu am gasit adresa de email. A mea este gigid88 @ yahoo . com
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gigid88
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gigid88
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ruxi_stan (acum 8 ani)
numele afisat la care adaugati yahoo.com
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxi_stan
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxi_stan
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ruxi_stan (acum 8 ani)
nu am voie de la admin sa-mi las adresa de email , scrie numele meu afisat ruxi_stan , la care adaugi yahoo.com , sa-ti recomand terapeuta cre m-a tratat
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxi_stan
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxi_stan
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Vlad eugen (acum 8 ani)
Cel mai rapid tratament Naturist , consuma semințe albe de dovleac ,100 grame o data la 2 zile minim, o sa vezi diferența foarte repede , începând din prima zi chiar . Fa o tura cu autobuzul si o sa vezi
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Noul an să vă aducă speranţă, sănătate şi fericire!
La mulţi ani!
Psihoterapeut: Gabriel Pȋrvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764.443.184
Website:www.psihoutil.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Dle Gigid88, inteleg ca iti este foarte greu cu aceste simptome foarte intense de anxietate si panica (frica constanta, teama de a calatori cu autobuzul, problemele de concentrare, insomnie, palpitatii).
Atacul de panica reprezinta o tulburare de anxietate, in care persoana poate trai brusc niste stari de frica foarte intense insotite de palpitatii, senzatie de lipsa de aer, senzatie de ameteala, valuri de caldura sau de frig, senzatie de amorteala, durere in piept, teama de pierdere a controlului, teama de moarte, si agorafobie - teama de a iesi din casa, de a merge cu mijloacele de transport in comun, frica de a fi singur, teama de a nu primi la timp ajutor in caz ca aveti nevoie. Cred ca v-ati speriat foarte tare in urma acestor simptome. Sunt intr-adevar probleme invalidante care va afecteaza stima de sine si functionalitatea de zi cu zi.
Aceste tipuri de manifestari anxioase pot fi tratate eficient cu ajutorul psihoterapiei cognitiv-comportamentale. Daca vei avea nevoie si de tratament anxiolitic si/sau antideprsiv, te putem indruma si catre medic.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale in tratarea anxietatii si panicii, poti citi accesand acest link:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/atacul-de-panica-cu-agorafobie-2/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
De asemenea, accesand acest link in bara de cautare, poti citi si despre metodele folosite in dezvoltarea personala:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Dle Gigid88, sper ca aceste informatii sa iti fie folositoare! Alte articole de specialitate poti citi in site-ul Psihoutil.
Pentru alte informatii, imi poti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Multa sanatate!
Psihoterapeut Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/