Buna ziua , am de multe ori ganduri ca daca fac sau nu fac un anume lucru se va intampla ceva rau , verific de mai multe ori un anumit lucru , gazul , usa , etc.Dar de o vreme imi vin in minte imagini la gandurile pe care le am pt. viitor ca si cum as vedea ca se intampla aceste ganduri planificate.De exemplu planificam ca mergem in concediu cu familia , dupa putin timp imi vin imagini exact cum va fi acolo si imi este frica ca se va intampla ceva rau unuia dintre noi si din aceasta cauza nu va mai avea loc concediul. , sau stiu ca o ruda apropiata se va casatori , vad aceasta casatorie si imi e frica ca aceasta ruda sau eu vom pati ceva rau si nu v-a mai avea loc casatoria , sau eu nu voi fi acolo...ciudat nu? de multe ori s-a intamplat ca ce am vazut sa nu se mai realizeze dintr-un motiv sau altul , dar acum sunt f. speriata ca ar putea fi ceva f. rau cu persoanele implicate si din aceasta cauza sa nu se mai realizeze sau sa nu mai aiba loc evenimentul.v-ati confruntat cu asa ceva?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Toc?obsesie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)
mary (acum 13 ani)
nu cred nimic din ce ai zis sau poate esti cu capul sau ai viziuni puteri supranaturale
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
aleste (acum 13 ani)
mary sa nu mai vorbesti asa ci roagate la Al de sus sa nu ajungi vreodata sa simti si tu ce simt oamenii astia! Nu sunt nebuni au doar obsesii care le incurca viata si par sa fie ciudati in ochii unor ignoranti ca tine!Nu e vina ta dar incearca sa fi mai inteligenta cand te adresezi uni om cu o problema de acest gen! Evolueaza si tu un pic! hai te pup!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Ai o tulburare obsesiv-compulsiva. Consulta un medic psihiatru.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nicoleta (acum 13 ani)
draga mahu,si eu sant in aceiasi situatie ca tine,nici eu nu stiu ce sa fac ,eu de multe ori ma intorc din drum si verific lucru respectiv pa ce imi cade mie pata ,sau alta chestie ,daca sting lumina cu mana stanga trebuie sa pun si mana dreapta pe intrerupator , si eu imi imaginez fel si fel de lucruri in inviitor sau am idei fixe ,precum ca se intampla ceva daca copilul meu se joaca cu un snur de ata ,zic ca se spanzura,sau daca se duce la bunici zic ca se intampla ceva cu el ,fel si fel de lucruri imi imaginez ,si cred ca asta s-a intamplat decand a murit tatal meu ,de 7 ani deoarece imi era frica sa nu o pierd si pe mama ,sau sotu sa nu se intample ceva cu el ,oricum avem ceva bine nu santem am inteles ca se numeste MORBIDITATE este un sindrom ,daca rezolvi ceva sa ne scri, te pup
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mahu (acum 13 ani)
multumesc pt.raspuns , mi-a trebuit mult curaj sa scriu toate lucrurile alea si esti primul om despre care aflu ca are stari asemanatoare cu ale mele.nu ma bucura lucrul asta ,si tot ce mai aflu iti spun , multumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
no name (acum 13 ani)
nu sunteti simgurii,si eu am aceasta tulburare, am 17 ani, am fost la un medic psihiatru si mi a spus ca sufar de tulburare obsesiv-compulsiva (TOC)sh fac tratament de 7 luni,gandurile si convulsiile sau mai diminuat dar nu de tot akum am aceste simptome doar kand am o problema kare nu poate fi rezolvata aja usor.orcum este mult mai bine fata de cum era inainte,continui tratamentul sh merg la medic pentru k sper si am incredere k se va termina odata cu boala asta care ma framanta in fiecare zi sh imi influenteaza comportamentul ::
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Problemele pe care le descrieti se pot rezolva si va veti putea continua viata fara ca acestea sa va mai perturbe. Va recomand sa consultati cu incredere un psiholog si sa urmati psihoterapie.
Sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Anisia Popa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Anisia Popa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!

Psihoterapeut Laura Ciocoiu MPsihoterapeut Laura Ciocoiu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna,
De regula, cand apar aceste idei/ obsesii, si persoana le constietizeaza, apare si o stare de tensiune care se cere descarcata intr-un anumit fel. Astfel, apar anumite " ritualuri " prin care persoana se elibereaza de starea de tensiune, dar care, nu fac decat sa accentueze aceasta stare. E ca intr-un cerc vicios din care e destul de greu de iesit .. Iti dau un exemplu: o persoana are idei obsesive legate de teama de a nu se imbolnavi, teama de microbi etc, care genereaza o stare de tensiune. Pentru a se elibera de aceasta stare se spala, la inceput normal, apoi excesiv - (aceasta este compulsia, comportamentul compulsiv )... Se creaza astfel un cerc vicios, cel de care-ti spuneam. Ca sa poata iesi din el, e nevoie de detasare, dar care este cu atat mai greu de obtinut cu cat problema dureaza de mai mult timp..
Asta e un exemplu de tulburare obsesiv- compulsiva..
Aceste manifestari au explicatii si solutii personale care pot fi descoperite in cadrul psihoterapiei.
Sunt multe persoane cu probleme de acest gen, dar foarte putine apeleaza la ajutor specializat si ajung sa traiasca toata viata ca intr-un cosmar...( de fapt nu stiu daca se poate spune ca traiesc... ).
Unele idei obsesive, ticuri, apar in copilarie si parintii nu le observa, sau le ignora.. Si e pacat pentru copiii care ajung mai tarziu adulti cu tot felul de manifestari ( imagine de sine negativa, stima de sine scazuta, persoane care nu se pot iubi pe ele insele si pretind altora sa le umple golul afectiv etc).
Iti doresc numai bine... Binele care e " Bine " pt tine!
Laura- Simona Ciocoiu , psiholog supervizor-psihoterapeut- logoped
Centrul de Psihoterapie si Dezvoltare Personala - Laura Ciocoiu
Bucuresti, tel. 0723366515
www.consiliere-psihoterapie.ro
IMPORTANT!
Recomandarile facute au caracter general.
Pentru un consult de specialitate  este necesara programarea la cabinet.