Buna ziua,ma numesc Theodor si am 22 de ani,Acum 2 luni am avut niste probleme de sanatate datorita suprasolicitarii ,munca-facultate,si am luat diverse vitamine prescrise de medic,toate analizele mi-au iesit bine dar inca mai am o stare de somn ziua desi noaptea dorm foarte bine,am si o scadere de concentrare ..,si acum numai am servici, insa am o stare de tristete cateodata si imi vine sa plang..,si am o stare de teama tot timpul sa nu mi se intample ceva rau ,sau sa-mi vina rau din nou,astept un raspuns va rog.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sufar de anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Iuli (acum 13 ani)
Da, suferi de anxietate. Ia niste MagneB6 in primul rand. Pe urma incearca sa depasesti singur situatia. Ia-ti o vacanta, iti va face bine. Spune-ti ca nu ai nimic, ca nu are de ce sa ti se faca rau, si ca in caz ca s-ar intampla asa ceva, nu suntem in padure, exista spitale iar jena de colegi nu are de ce sa iti fie, deoarece fiecare om nu s-a simtit bine la un moment dat. Daca chiar ti-e rau (de la stomac sa zicem) poti merge acasa etc. Totul e sa infrunti teama si sa fii ocupat, ca sa nu ai timp sa te gandesti. Simptomele tale sunt clasice. Nu te impacienta, se rezolva :) N-ar fi rau sa vorbesti cu o persoana care sa te sustina (mama, prietena, un prieten bun care sa nu rada de tine, tatal, un frate, o sora etc)
Daca totusi nu reusesti sa treci singur peste, mergi la un psiholog.
Si incearca sa nu te mai surmenezi asa. Daca nu te tine si facultate si servici, renunta la una din doua. Nu esti primul care are astfel de probleme de la suprasolicitare.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Maria - Laura Cojocaru MPsih. Maria - Laura Cojocaru este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Poti consulta un psihoterapeut la tine in oras si poti rezolva discomfortul pe care-l traiesti.
Mult succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Maria - Laura Cojocaru
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Maria - Laura Cojocaru
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Theodor,
Oboseala si somnolenta poate data si de anemie sau de o stare prelungita de stres. Viata este facuta din perioade mai bune, optimiste, cand ne simtim in forta si mai plini de energie sau de perioade mai grele. Ai avut si momente bune in aceasta periaoda de care vorbesti? Cand? Ce faceai atunci? Cum poti sa sa te focalizezi mai mmult pe "partea plina a paharului" ?
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro