Buna, de aproximativ 2 luni am inceput sa am stari foarte ciudate de ameteala, uneori aveam impresia ca sunt intr-un vis.Aceste stari insoteau de obicei stari de anxietate si frica.Mi se facea frica din orice si eram sensibil la zgomote inalte si miscari bruste, de multe ori deveneam nerabdator si irascibil.Am inceput sa beau ceai de sunatoare si sa iau magneziu forte cu vitamina b6 si am inceput sa imi revin treptat.Acum, dupa aproximativ 2 luni ma simt mult mult mai bine insa nu pot sa zic ca sunt 100% recuperat.Mi-e frica sa nu am vreo boala grava sau sa nu reapara simptomele.A mai patit cineva ceva de genul acesta?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Stari ciudate, oboseala, atacuri de panica, anxietate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (21)
ANGELA (acum 11 ani)
PTR CRISTITRS
Da eu am avut aceste stari dar mai urate si cu tot felul de simtome cu stari de panica , etc
Am facut o terapie complexa prin telfon si email Am primit multe metode si am lucrat cu terapeuta o luna Terapia este ff ieftina si ff eficienta in sensul ca scapi definitiv.Scrie-mi la angelmarc999 pe mess ca iti dau amanunte
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Cabinet Lacrima Naturii (acum 11 ani)
Buna ziua. Daca sunteti din Bucuresti va putem ajuta prin reflexoteapie sau prin Biorezonanta plus un tratament natural. Imi puteti scrie pe adresa de e-mail [email protected] sau sa sunati direct la cabinet.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Cabinet Lacrima Naturii
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Cabinet Lacrima Naturii
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
jon vaduva (acum 11 ani)
sufar de anxietate si panic ,traiesc in usa vreau mai multe informatii
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Imi pare rau sa aud ca suferiti de stari de anxietate si stari de panica! Stiu ca ele pot fi foarte chinuitoare uneori!
De cata vreme va confruntati cu aceste stari? Cum se manifesta in cazul dvoastra? Cum va afecteaza aceste stari viata?Ati incercat sa le tratati pana acum? Daca da, prin ce metode? Ati mai facut pana acum psihoterapie?
Pentru tratarea starilor de anxietate si panica, va recomand sa apelati cu incredere la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala. Aceasta orientare psihoterapeutica este printre cele mai eficiente forme de psihoterapie in tratamentul acestor tulburari emotionale.
Chiar daca nu locuiti in Bucuresti sau in tara, asta nu este un impediment in a putea beneficia de psihoterapie. Tinand cont ca psihoterapia cognitiv- comportamentala poate fi la fel de eficienta si online ca si in cabinet, va recomand sa apelati la sedintele de psihoterapie online. Pentru mai multe detalii despre psihoterapia online, va recomand sa cititi acest articol:http://www.romedic.ro/psiholog-adinademian/articol/10628
Pentru alte detalii sau intrebari ma puteti contacta cu incredere la datele de mai jos.
Mult succes si sanatate!
[email protected]
http://www.romedic.ro/psiholog-adinademian
0722 453 300