De fire sunt emotivă .in timpul ședințelor nu am nici o problema insa in momentul când mă urc la volan cu polițistul in dreapta mă ia o stare de tremurat și mi se pune un nod în stomac .v-as ruga daca puteți să îmi ziceți ce pot lua înainte de examen că sa îmi pot stăpânii emoțiile in momentul respectiv .l-am picat de trei ori până acum din cauza emoțiilor.este de ajuns să îmi atragă atenția cu un lucru minor că deja m-am pierdut și nu mai pot să mă concentrez la loc.nu îmi trebuie un tratament pe termen lung doar in ziua respectiva.va mulțumesc și aștept răspunsul dvs cat mai curând
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Stăpânirea emoțiilor in timpul examenului auto?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
SfatulMedicului (acum 9 luni)
Buna ziua,
Este perfect normal sa te simti emotionat si anxios in timpul examenului auto. Multi oameni trec prin aceleasi stari. Insa, exista cateva tehnici pe care le poti incerca :
1. Exerseaza inainte de examen: Cu cat exersezi mai mult, cu atat vei deveni mai sigur pe ceea ce faci. Fa mai multe ore de conducere si cere feedback regulat de la instructorul tau pentru a-ti creste increderea in abilitatile tale.
2. Respiratie profunda: Practica respiratia profunda inainte si in timpul examenului. Inspira adanc si expira incet, concentrandu-te pe respiratie si relaxarea corpului.
3. Vizualizarea pozitiva: Imagineaza-ti in minte cum treci cu succes examenul, concentrandu-te pe detaliile pozitive si pe sentimentul de satisfactie. Aceasta te poate ajuta sa iti cresti increderea si sa reduci anxietatea.
4. Gandeste pozitiv: Incearca sa iti schimbi gandurile negative si sa inlocuiesti cu ganduri optimiste si motivate. Inlocuieste gandurile despre esec cu ganduri de reusita si incredere in abilitatile tale.
5. Practica tehnici de relaxare: Foloseste tehnici de relaxare cum ar fi meditatia, exercitiile de stretching, yoga sau alte tehnici care te ajuta sa iti controlezi emotiile si sa-ti reduci anxietatea.
6. Evita stimulentele: In ziua examenului, evita consumul de cafeina si alcool si fara sa fii sotit de energia surplus, fara stimulente care pot intensifica anxietatea.
Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Stresul-si-sindromul-de-oboseala-cronica/exercitii-de-respiratie-pentru-eliberarea-stresului_13390
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu (acum 9 luni)
Bună ziua! Aveți emoții pentru că aveți teamă de eșec – altfel nu ați avea motive să vă îngrijorați; asta arată un standard înalt al pretențiilor de la propria persoană, combinat cu neîncredere în sine și în propria capacitate, ceea ce arată că sunteți capabilă de performanțe înalte și, probabil, sunteți o perfecționistă.
Ar fi bine să faceți câteva ședințe cu un psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala. Căutați un terapeut cu care se rezona ți, să simțiți că puteți discuta absolut orice; veți înțelege mai bine stările și emoțiile, vă va ajuta în creșterea stimei față de propria persoană și în relaxarea cu privire la sine și la ceilalți.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350