Buna ziua,
Totul a inceput in noiembrie 2014, Bunicul meu grav bolnav cea mai importanta persoana din viata mea se stingea sub ochii mei chiar daca incercam toate tratamentele.
Dupa moartea lui am inceput sa am niste dureri sub coasta stanga, dureri de cap amortela de cap ,am rugat sa cheme salvarea ca fac infarct si mor.(asa a murit bunicul meu).
Am facut analize de sange , bilirubina directa putin marit 0.40 timpul quick si inr-ul si ele putin marite.
Am facut ecografie, totul ok.(litiaza renala la rinichiul stanga 6-7mm).
Am ajuns la urgenta de frica infarctului mi a facut ekg .totul ok.
Acum am un tremur interior , frica de moarte si cancer toata ziua citesc pe net tot felul de diagnostice.
Scaunul este modificat , fragmentat si .ai deschis la culoare cu alternare intre diaree si constipatie , predomina constipatia.
Am slabit si vreo 7 kg in 2 luni 2 luni jumatate lucru care m-a speriat si mai tare.
Acum durerile sub coasta dispar o perioada si mai reapar.
Am urmat tratament cu rowatimex 30 de zile plus tratament pentru colon iritabil fara prea multe rezultate.
Astazi prima urina a fost rosiatica.doar prima..
Va rog sa ma sfatuiti
Multumesc,
Lucian
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Sfat va rog?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Draga Luciana,
Este foarte bine ca ai facut o serie de analize, dar de foarte multe ori bolile apar in urma unor suferinte, neacceptari de ordin psihic din viata noastra. E clar ca ai suferit o trauma in momentul mortii bunicului, iar aspectul acesta poate fi discutat doar cu un psihoterapeut care te va insoti pe drumul catre vindecare. Sfaturile nu te pot ajuta, va trebui sa descoperi propriile solutii, care ti se potrivesc doar tie. Te astept cu drag intr-un cadru securizant.
Psihoterapeut,
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro