Buna ziua, am 18 ani si de 2 luni ma tot chinuie o "treaba", acea senzatie de la baza gatului. Intr-o zi am trait intens un atac de panica si am fost la spital, am ramas internat peste noapte si doctorul mi-a recomandat doar calmante si sa imi pastrez cumpatul si vizite regulate la psiholog. Problema este ca, cateodata si totusi cand ma apuca parca tine jumate de zi aceasta senzatie, stiu ca nu este nimic periculos doar trebuie sa iti tii cumpatul dar este complet deranjanta , cand ies la un gratar la ceva... simt "acel" nod care parca nu imi incurca doar respiratia ci si inghititul , si cand apare am senzatia ca ma inec constant cu ceva. Aveti vreo idee ce as putea face ? Am facut tooooate tipurile de analize, am cheltuit banii si nici un rezultat. Ce as putea sa fac ? Viata mea era normala pana cand... intr-o zi s-a intamplat, nu stiu cum, sau de ce... Stresul nu este o problema majora, de obicei sunt dinamic si nu sunt genul care este nervos.
Astept un raspuns, multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Senzatia de nod in gat"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Liviu (acum 11 ani)
- Mircea, daca ai fi tinut cont de sfatul medicului si ai fi cerut ajutorul unui psiholog specializat, acesta ti-ar fi spus ca s-ar putea sa fie vorba despre asa-numitul: "Globus hystericus"
P.S.: Acum, pentru ca stii ce sa cauti, poti gasi tu insuti mai multe informatii (de ex., vezi Google ;)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Raluca Borza MPsih. Raluca Borza este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua, Mircea
Daca, asa cum ai constatat datorita analizelor, nu este vorba de ceva organic, atunci este fie atac de panica fie o tulburare somatoforma (adica o expresie in trupul fizic a unei dificultati psihice). Ce ai de facut in cazul asta? Fa asa cum ti-au spus la spital... mergi la psiholog. Eu personal, chiar si in sedinte pe skype, am ajutat zeci de oameni sa depaseasca acest moment in 3-5 sedinte. Este una dintre cele mai usor tratabile dificultati psiho-emotionale.
Atentie cand spui ca stresul nu este o problema majora... 99% din oameni nu stiu sa identifice corect simptomele stresului si in plus... pentru un atac de panica sau o tulburare somatoforma este suficient si un singur factor stresant, difuz dar persistent si nu un stres major...