Bună ziua tuturor!
Din ianuarie 2018 urmez tratament cu Cipralex 1 cps pe zi dimineața, în urma descoperirii unei anxietății cu atacuri de panica (senzații de derealizare și depersonalizare, călduri, un fior puternic în tot corpul ca un soc electric, furnicături în gat, înțepături în gat, frici neexplicate, frisoane, transpirații... Toate acestea în special după ce ma enervam foarte rău).
Ce cred eu ca a dus la anxietatea mea:
- primul loc de munca și ultimul a fost foarte solicitant. Stăteam 9 ore la birou sau chiar mai mult numai cu ochii în calculator făcând calcule, șefa de birou ma certa constant chiar dacă nu eram vinovata, plângeam mereu din aceasta cauza, îmi era frica de ea.
-am obezitate morbida (20 kg le am acumulat numai de când urmez cu Cipralex și am fricile acestea) nu mai reușesc sa țin nici un regim, simt ca nu mai am putere.
-de 2 ani jumate m am mutat cu viitorul soț la mine acasă unde locuim împreună cu mama și bunica, avem certuri zilnice, discuții fără rost, iar în urma discuțiilor am simptome ale anxietății. Au mereu întrebări și nemulțumiri asupra noastră și nu putem sa facem nimic fără controlul lor
-părinții mei sunt despărțiti de când eram mica am prins unele certuri între ei, bunicul meu a murit țineam mult la el, iar bunica mea îmi reamintea continuu despre cauza despărțirii părinților și multe altele... Subconștientul meu a fost hrănit continuu...
Mai nou, simt ca am unele blocaje de gândire, ca și cum gândesc greu, în ceata, și ma sperii.... Dar nu ajung la ore de chin în atac de panica. Doar ca sunt inconfortabile aceste simptome. Ce sunt? Fac parte din anxietate? Nu am mai avut pana acum și sper sa nu fi dat în altceva.
Mulțumesc frumos
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Senzații de blocaj mental sau gândire încețoșata?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua! Va recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala, veti raspunde foarte bine la acest tip de terapie! V-ati ingrasat deoarece subconstientul va atrage atentia ca situatia nu ii convine - dumneavoastra stiti mai bine ce anume! Atacurile de panica si anxietatea sunt determinate de ceva anume, de moduri de a gandi si a ne raporta la lume, de moduri invatate de a reactiona sau a actiona - medicamentele nu vor schimba lucrurile din jurul nostru, doar le vor ascunde o vreme "sub pres", dupa care problemele vor reveni mai puternice si facand mai mult rau.
Daca doriti ma puteti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata sau la numarul afisat. Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350