Am primit o schemă de tratament de la psihiatru care arata așa: 10 mg cipralex dimineata, 5 mg cipralex + 0.25 mg rivotril la prânz , 0,5 mg rivotril seara și la culcare 1/2 imovanne. Menționez că încerc să renunț la rivotril pentru că nu mă mai ajuta sa dorm. Am redus singur timp de 30 de zile de la 1mg la 0,75 mg, iar ultimele zile 20 de zile am luat 0.5mg și a apărut insomnia, așa că am fost asta seara la medic și am primit schema mai sus menționată.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Rivotril .Ce părere aveți ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună seara, atenție mare la imovanne: am văzut persoane care au manifestat reacțiile adverse – citiți prospectul și veți înțelege!
Dacă aveți insomnie, vă recomand psihoterapie cognitiv comportamentala – căutat și găsit un psihoterapeut care are această specializare, și care vă poate ajuta să identificați cauzele anxietății și a motivelor care nu vă las să vă odihniți; De asemenea, O parte dintre acești terapeuți practică și hipnoza – iarăși vă poate fi de mare ajutor. Și, cu atât mai mult cu cat nu ați mai înghiți medicamente...
Evident, faceți așa cum doriți!
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350