Frica de o persoana apropiata
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Pt. dr . psihiatru"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (12)
Bacu Crina (acum 14 ani)
Frica este determinata de ceva concret, real, evenimente din trecut? Sau este rodul imaginatiei?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Bacu Crina
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Bacu Crina
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
andreescu alicia (acum 14 ani)
de evenimente din nu marele trecut de lovituri si de urlete de vorbe vulgare injuraturi ...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de andreescu alicia
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de andreescu alicia
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Elena (acum 14 ani)
depinde foarte mult,de la o persoana la cealalta. Frica poate fi una concreta ac***a o baza silida sau poate nu.Poate fi declansata de evenimente din trecut,de stress,poate fi din rodul imaginetie..depinde mult e nevoie sa se afle in general mai multe amanunte despre viata unei persoane pt a se stii cu exactitate. Oricum chit ca are baza solida chit ca nu,ea exista si se poate controla. Incercati sa apelati la ajutorul unui psihoterapeut ,si sa vedeti cum puteti rezolva situatia impreuna.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna ziua Alicia,
Ce varsta ai?Tie iti este frica de o persoana apropiata, sau altcuiva apropiat tie?Iti este frica de o singura persoana apropiata, sau de mai multe? In ce context/situatii apare acesta frica? Cum se manifesta frica,adica, ce faci cand simti aceasta frica, in relatie cu celalalt?
Frica este o emotie negativa, care in foarte multe situatii personale si sociale nu ne ajuta nici pe noi sa ne atingem obiectivele, dorintele si nici pe cei din jurul nostru.
Aceasta emotie, poate fi controlata cu ajutorul sedintelor de psihoterapie, in urma carora, sa devi o persoana mai sigura pe tine in relationarae cu ceilalti, sa interactionezi cat se paote de natural, fara a te teme de reactiile lor, de ce pot ei sa spuna, sa gandeasca, etc
Iti recomand cateva sedinte de psihoterapie.
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de aceste sedinte, online. Pentru detalii, citeste articolul:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
Succes! Sa ai o zi frumoasa!