Buna ziua, am și eu o întrebare... de ceva timp de o luna de zile... am grețuri mai tot timpul... scaunul meu este galben deschis câteodată la început e gros pe final e mai slab... câteodată este galben deschis câteodată galben închis... am multe gaze ragai foarte mult trag foarte multe vânturi... la fel când ragai simt o durere in stomac și in spate dar mai accentuat este in stomac sa zic așa... sunt in Anglia mi-am făcut analize la sange scaun doctorul mi-a spus ca sunt bune ma apăsat pe burta ma controlat la burta cu mâna apăsând și a zis ca nici vorba de cancer... ma programat sa fac o endoscopie sau ceva de genul dar culmea ma programat pe 15 Septembrie spunând ca nu e urgent... eu am scris pe internet din simptomele mele iar din grețurile si tot ce simt reiese ca ar fi cancer... am greață mai tot timpul.. am căutat pe internet tot felul de remedii și nu îmi trece... este adevărat Ca am o panica foarte mare.. dar de ce îmi simt stomacul gol și câteodată ma doare puțin ? Ce credeți ca ar putea fi? Fac tratament cu omeprazole și ranitidina dar nu trece... noaptea nici nu pot sa mai dorm ca nu știu ce am la stomac... abia abia dorm.. ziua ma simt obosit mai tot timpul stomacul ma arde... am mai pierdut și 2 kg ... poate cineva sa ma ajute cu un răspuns. Pe 12 ma duc in România sa-mi fac analize alti bani... nu am avut niciodată probleme de sănătate... din contra am făcut sport de performanța când eram mic înot... am 27 de ani 164 și 55-56 kg.. Pulsul dimineața la fel îl am foarte scăzut câteodată 47-48 52 53 asta când stau in pat. In timpul zilei când ma mișc am 75 80. Tensiunea mică 11 /6/7 sau 10/5/6. Niște răspunsuri pana ajung in țara mi-ar fi de folos. Va mulțumesc. Am făcut un EKG acum 4 zile și a ieșit bine. In țara acum 3-4 ani am făcut o grămada de analize la inima test efort/ EKG-URI o grămada...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Posibil cancer sau anxietate ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua! Nu e musai de cancer! Pot fi mai multe cauze: virmi intestinali (chiar daca nu apar la analize!!), vreo bacterie sau disbioza intestinala in urma consumului unor medicamente. Va recomand sa faceti dozare de vitamina D3 (ii gasiti rolul si importanta pe internet), HLG, PCR, amilaze, glicemie la care adaugam, bineinteles, endoscopie si colonoscopie - nu stiu de unde sunteti, dar va recomand pentru acestea doua Spitalul Sanador din Bucuresti, si pe dnul Prof. Gabriel Constantinescu. Si repede! Intre timp, treceti pe regim alimentar. Daca aveti deficit de vitamina D, luati Detrical si calciu gluconic. Daca doriti sa mai discutam, ma puteti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350