N octombrie anul trecut mi-a murit mama. Neasteptat, ac***a in vedere ca era tanara ( 51 ani ), cu ceva probleme de sanatate, insa nu atat de grave incat sa doarma si sa nu se mai trezeasca. Moartea ei m-a dat peste cap total. Am inceput sa am atacuri de panica ( mi-e frica sa nu mi se intample ceva pe strada, sa fac vreun accident vascular, sa paralizez, ca cad pur si simplu...)
Am o fetita de 3 ani care este tot timpul cu mine peste tot...mi-e frica sa nu mi se intample ceva cand sunt cu ea afara..
Atacurile astea constau intr-o frica aparuta instantaneu, nu mai am aer, parca imi amorteste capul, greata, azi spre exemplu am si vomitat.
Am ajuns la spital la 9, acum 2 saptamani cu o durere de cap nebuna, simteam cum mi-a amortit capul...am fost si la neurologie....diagnostic pus: cefalee de tensiune.
Mi-am facut niste analize care au iesit normale, control neurologie ok, radiografie coloana cervicala ok...
Am impresia ca tot timpul sufar de ceva...ba de fiere, ba ma dor ovarele, ba capul, ba...
Acum spre exemplu nu mai pot lua antibiotice pentru ca, cred ca-mi fac rau, ca din cauza lor ma doare capul....
Ce sa fac?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Oare este atac de panica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)
Ionascu Andreea (acum 13 ani)
Draga mea, reactiile tale au aparut ca urmare a socului pe care l-ai suferit. Fetita ta ar trebui sa iti ofere suficiente motivatii ca sa depasesti aceste stari. Daca ai facut investigatii si sunt in regula, stai linistita, nu esti bolnava si nici nu ti se va face rau. Problema este la nivel psihic. Cauta cat mai repede un psihotereapeut bun si incearca sa intervii asupra situatiei. Nu o lasa asa, e dificil sa se rezolve de la sine...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ionascu Andreea
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ionascu Andreea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
gyaninutza (acum 13 ani)
Multumesc,
Constientizez faptul ca fetita mea ar trebui sa imi ofere motivatii suficiente pentru a depasi aceasta faza...si mai stiu si ca toata problema e la nivel psihic.
Si totusi...uite ca ma gandesc numai la rau/tampenii/p***ai...a adevarat ca nu tot timpul, dar cand ma gandesc, apar brusc acele stari.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gyaninutza
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gyaninutza
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
roxana (acum 10 ani)
Draga mea, trebuie sa consulti un psihiatru , si nu un psiholog. Ai nevoie de tratament ca sa poti merge mai departe.Macar pentru o perioada , apoi iti vei pute vedea de viata ta.Nu te speria. Insa sa stii un lucru: daca nu vei face tratament , starea s-ar putea agrava ..si atunci va fi mai rau... asculta-mi sfatul!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ionica (acum 13 ani)
Din cate stiu, atacurile de panica se trateaza cu medicamente si terapie. Incearca sa mergi la control la un psiholog - psihoterapeut, sa te consulte si poate iti va da si tratament.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ionica
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ionica
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Trebuie sa gandesti logic: de ce sa faci un accident vascular la 33 de ani? Asa ceva nu se intampla! Si chiar daca ar fi sa se intample, oricum nu a avea cum preveni decat stiindu-te sanatoasa, mancand sanatos etc. Nu are ce sa ti se intample grav si, Doamne fereste, daca nu iti e bine intr-o zi, doar nu suntem in padure! Exista oameni, medici, spitale, nu e ca si cum n-ai avea nici o posibilitate sa te tratezi.
Incearca sa iti faci autopsihoterapie si sa mergi la un psiholog.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
gyaninutza (acum 13 ani)
Va multumesc fetelor!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gyaninutza
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gyaninutza
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ionascu Andreea (acum 13 ani)
Eu iti recomand sincer sa te informezi cat mai mult despre atacuri de panica, anxietate si chiar aici pe forum sunt cateva subiecte mai complexe in care utilizatorii fac schimb de experienta. Cred ca pe masura ce intelegi ce ti se intampla iti poti controla starile. Iar faptul ca sunt si alte persoane in situatia ta, unele care au depasit momentul, ar trebui sa iti ridice moralul.
Uite aici se mai discuta despre atacurile de panica:
//sfatulmedicului.ro/comunitate/anxietatea-si-fobiile/atac-de-panica_23921
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ionascu Andreea
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ionascu Andreea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
codreanu marioara (acum 13 ani)
te anteleg pperfect de 7 ani am atacuri de panica
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary-pacurar (acum 13 ani)
e atac de panica! prin asta trec si eu de doi ani,sunt sub tratament dar nu vindecata! sper sa fiu la fel ca inainte de a-mi muri mama,tot ce trebuie e incredere in tine si in dumnezeu!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
gyaninutza (acum 13 ani)
Mary...sa inteleg ca si pe tine te-a dat peste cap moartea mamei tale?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gyaninutza
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gyaninutza
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary (acum 13 ani)
da! am facut adp si hipertensiune arteriala! eram abonata la urgente la spitalul nostru, apoi am fost internata o sapt. fiindca nu stau ce am. am fost la un psihiatru si mi-a explicat problema mea!de 6 luni urmez un tratament cu bilomag rivotril, paluxetil si sunt 80% vindecata asa vreau sa cred!nu mai am senzatia ca voi face infarct ,nu ma mai sufoc,iar cand simt ceva in neregula iau rivotril! inca nu merg singura in oras dar voi face si asta intr-o buna zi!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
gyaninutza (acum 13 ani)
Imi pare rau.
Se pare ca esti ( ai fost ) mai afectata decat mine. Iti doresc sa resusesti sa treci peste problema si sa te faci bine...adica sa ne facem bine :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de gyaninutza
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de gyaninutza
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary (acum 13 ani)
gyaninutza...ma vad pe mine in descrierea pe care ai facut-o la inceput ,asa simtome aveam acum 2 ani! pana am aflat ce am a durat un an ,timp in care m-am perindat pe la o multime de medici fiecare dandu-mi tratament! eram ca o drogata, asa ca m-am dezis de toti si toate si m-am internat !miau facut din nou pt. a n oara analizele care spre stupefactia mea erau bune desi pe mine ma dureau toate,ameteam,nu mergeam singura mai mult de 10 m asa ca mi-au chemat din nou un psihiatru care in cele cateva minute cat a discutat cu mine si-a dat seama ce am!de atunci urmez tratamentul prescris de el si din ianuarie a.c.incet dar sigur imi revin! mama avea 59 de ani si sunt sigura ca acum si sufletul ei e impacat fiindca m-am impacat cu ideea ca toti mai devreme sau mai tarziu mergem acolo...du-te la psihiatru si incearca sa te detasezi de trecut!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary (acum 13 ani)
Multumesc pt. incurajari! sper din tot sufletul ca o sa reusim! Vorbeam cu un psiholog si mi-a zis ca atacul de panica nu e o boala ci un efect...o cauza...de care singuri trebuie sa ne detasam! Are dreptate! Asta incerc sa fac ,sa spun ca asa a fost sa fie si sa merg mai departe am un copil un sot care au nevoie de mine!mai vorbim
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nela (acum 13 ani)
si eu sufar de atacuri de panica de un an am urmat tratamente dar tot ami mai este rau
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
mary (acum 13 ani)
Care e motivul pt. care ai facut a.t.p. si in ce consta cand zici ca ati este rau? Poate a-ti dau cteva sfaturi! PENTRU NELA
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua draga Gyaninutza,
Imi pare foarte rau sa aud ca mama ta a decedat asa tanara si ca de atunci te confrunti cu atacuri de panica!Inteleg ca atunci cand ai atacuri de panica te simti foarte rau si ai senzatii de ameteala, tremor,amorteli, greata, sufocare, si durerile de cap, simptome specifice a acestor tulburari!
Totodata, daca starea de rau si simptomatologia descrisa deja de tine, dureaza mai mult de 10-15 minute, sunt mari sanse sa fie vorba despre stari de anxietate (frica mare), cu atat mai mult cu cat analizele ti-au iesit bune!
Este firesc sa te doara capul de la starea de anxietate, deoarece atunci cand ai anxietate, tensiunea iti este usor crescuta si daca se mentine usor crescuta cateva ore, pot aparea dureri de cap.
Pentru a scapa de aceste stari nemultumitoare si uneori chinuitoare si pentru a ajunge sa-ti controlezi fricile, astfel incat sa te bucuri de viata din nou impreuna cu familia ta, este foarte important sa incepi sa faci sedinte de psihoterapie cognitiv- comportamentala. In urma acestui tip de psihoterapie, vei invata sa-ti controlezi aceste stari care te impiedica acum, sa te bucuri de viata!
Pentru a vedea rezultatele clientilor nostri, care au apelat la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala si au trecu prin stari similare cu ale tale, poti citi ce au scris ei aici: http://psihosolutii.ro/forum/
Pentru alte nelamuriri sau detalii , ma poti contacta direct aici:http://psihosolutii.ro/content/index.php/psihologi/24-psihoterapeut-adina-demian.html
Succes si un week-end cat mai echilibrat iti doresc!
Numai bine!