Bună seara
Sufăr de depresie și am început tratamentul cu Cuaxil,Anxial si Rivrotil dar mă simt slăbită amețesc și îmi bate inima tare credeți că este normal?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Mighiu Roxana?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună seara Roxana, îți sugerez să cauți o adoua opinie, adică să te adresezi încă unui medic psihiatru. Monitorizează-ți și tensiunea, s-ar putea ca acest tratament să-ți producă scăderea tensiunii și de aceea să te simți amețită – pot fi și efecte secundare ale medicației.
Totodată îți recomand cu căldură să te adresezi unui psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala și să începi psihoterapia . tratamentul nu va înlocui niciodată, pentru că nu are cum, terapia și cunoașterea de sine.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350