Buna ziua.Am 35 de ani,in urma cu 4 ani am fost la dentist pt.ca mi se miscau 2 masele,am facut rodiografie,mi-a facut anestezie si mi le-a scos.Nu am simtit nici o durere dar dupa 5 minute am lesinat.Mentionez ca mi-am spalat zilnic ditii de cand ma stiu si nu am avut niciodata dureri.In ianuarie 2015 m-am dus la stomatolog sa-mi curete tartul si sa verifice daca am carii.Mi-a curatat tartul si m-a trimis sa fac radiografie,cand a vazut radiografia a spus ca am 2 carii care trebuiesc tratate.I-am povestit despre ce am patit in urma cu 4 ani,a spus ca sunt alergic la anestezie si ca el nu ma poate trata.Ma trimis in spital,itr-o sectie cu multi stomatologi care fac si operatii.Au refuzat si ei sa-mi trateze cariile si mi-au spus sa incerc la alte spitale sau o sa raman cu durerile.Va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac.Multumesc anticipat.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Lesin la dentist"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua! In cazul in care intrebarea dvs vizeaza strict stomatologia, evident trebuia postata in alta sectiune. Daca, insa, va ganditi ca reactia pe care ati avut-o nu este neaparat de la anestezic, atunci ar trebui sa stiti la ce substante sunteti alergic. Puteti cere medicului stomatolog sa va testeze pentru a confirma sau infirma aceasta ipoteza - asa era normal sa se fi procedat pana acum. In cazul in care nu sunteti alergic, reveniti in aceasta sectiune a forumului.
Toate bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350