As avea si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva,aqm vreo 2 zile knd ma intorceam de la facultate, in masina am inceput sa simt k imi bate inima mai repede, mi se facuse foarte cald si k nu mai am putere in maini si picioare ( ma simteam slabita).De asemenea tin sa mentionez ca masina era foarte aglomerata si era un aer destul de greu de respirat...Dupa ce am coborat, am luat un calciu si am mers pana acasa pe jos (la aer nu mai aveam nimik,ma simteam putin slabita si km atat), fiindca mi-a fost frica sa ma urc iar in masina.A doua zi am patit la fel si am prins frica sa ma mai urc in masina si metrou.Pe strada daca merg nu am nimik, insa in masini si metrou am aceleasi senzatii.Mi s-a mai intamplat sa simt ca mi se face foarte cald in masina si simteam nevoia de aer dar nu ameteam si nici nu ma simteam slabita,era o stare de disconfort si atat.Nu am fost inca la doctor...Intrebarea mea era dak aceste simptome pot aparea in cazul in care am atacuri de panica...Nu am mai avut probleme de genul acesta pana acum
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Le pot considera ca fiind atacuri de panica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Iuli (acum 13 ani)
Da, ai avut o stare de anxietate si atac de panica. Nu te speria. Cea mai buna terapie este sa intelegi ce ti se intampla si sa infrunti situatia. Nu uita sa iei Magne B6 obligatoriu, pe langa niste calciu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna blue eyes
Important este sa intelegi mecanismul atacurilor de panica. El decurge in doua etape.
Prima etapa este teama provocata de situatia concreta, fizica, in care te-ai aflat: un mediu aglomerat, aer greu respirabil, caldura, o lipsa de Ca. Ai trait un episod cat se poate de concret si de palpabil, care ti-a provocat o stare de rau. Si probabil ca foarte multi dintre noi am trait acest lucru.
A doua etapa apare atunci cand iti amplifici singura teama spunandu-ti in minte tot felul de lucruri ingrozitoare: "Daca o sa mor?''" Daca o sa lesin," "Poate am o criza de inima" etc
In acel moment in organism de descarca noi cantitati de adrenalina - hormonul fricii - care are ca efect accelerarea batailor inimii, cresterea pulsul, respiratia devina mai agitata, ceea ce iti amplifica senzatia unei stari de rau. Ce creaza un cerc vicios: cu cat te gandesti mai mult ca ti-e teama si ca ti se intampla ceva rau, cu atat organismul secreta intr-o cantitate mai mare acest hormon:)
Solutia: opreste acest cerc vicios. Accepta simptomele fara sa incerci sa le eviti, spunandu-ti in minte: O sa fie bine, O sa treaca, Ceea ce mi se intampla chiar daca e neplacut nu este periculos, Frica nu o sa ma doboare chiar daca numa simt bine.
Treptat atacurile de panica pot sa devina periculoase prin faptul ca pot declansa anumite fobii, in cazul tau deja iti este teama sa mai mergi cu autobuzul si cu metroul. Iti recomand sa o iei din scurt si sa te adresezi unui psihoterapeut pentru a invata si alte tehnici care sa te invete cum sa te comporti si cum sa gandesti in asemenea situatii. Nu lasa ca teama sa cucereasca noi teritorii din viata ta.
Mult succes !
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro