Va rog mult inca mai astept pareri,orice,simt ca innebunesc din cauza acestui gand rau
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Inca mai am nevoie de sfaturi"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Violeta Musunoiu-Hoton MPsih. Violeta Musunoiu-Hoton este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna seara
As incepe mesajul prin a va spune ca un atac de panică, deşi pare o un experiment ingrozitor, nu este periculos., de regula, primul atac de panica atinge cota maxima in ceea ce priveste intensitatea iar celelalte vor varia ca intensitate dar nu vor depasi pe primul.
De asemenea senzatiile de sufocare si lesin se datoreaza accelerarii respiratiei (hiperventilatiei) si nu lipsei aerului cum se crede. .
Atacul de panică nu poate produce o imbolnavire fizica si nu poate determina un atac de cord; Respiratia nu poate fi oprita de un atac de panica; În timpul atacului se produce o contractare a musculaturii gâtului şi toracelui, fapt ce contribuie la diminuarea capacităţii respiratorii. Există însă un reflex care va va forţa să respirati , dacă aportul de oxigen este insuficient. Incearcati sa va opriti respiraţia timp de un minut, pe parcursul căruia vei constata apariţia tendinţei reflexe de a inhala mai mult aer. Acelaşi lucru se va întâmpla şi în cazul atacului de panică, inspirând automat cu mult înainte de a se afla în deficit de oxigen.
Va recomand sa incepeti un demers terapeutic bazat pe interventii si tehnici cognitiv comportamentale:
-Terapia cognitiv-comportamenta
-Tehnici de relaxare
-Antrenamentul respirator
-Expunerea in imagerie
-Expunerea in vivo
Cu siguranta va veti gasi linistea.Pentru siguranta dumneavoastra va recomand sa consultati si un cardiolog ,eventual sa faceti o electrocardiograma
Cat despre vise -acestea reprezinta ,,calea regala spre inconstient"- ac***a functia de chatarsis ,de detensionare.Nu se adeveresc,e vorba doar de p***ancidente