Buna seara,am si eu o fobie,zic eu,o fobie de care altii se rad si zic ca exagerez,insa pentru mine este un adevarat chin.Mi-e si rusine sa va spun ca am 25 de ani,da chiar nu mai pot,pentru ca este ceva de care nu ma pot feri(furtunile si vantul).Nu doresc la nimeni o astfel de fobie,singurul meu ajutor in astfel de situatii este o carticica de rugaciuni si o lumanare care o aprind si parca ma mai linisteste umpica.Cand incepe sa bata vantul umpica mai tare sau sa fulgere si sa tune,in special noaptea,simt ca mi se crapa inima in doua,respir
greu,tremur si foarte agitat,agitat in sensul ca umblu dintr-o camera in alta de nebun...As face orice pe lumea asta doar sa scap de frica asta,pentru ca daca ti-e frica de paianjeni,muste,etc. aia ii mai eviti sau treci pe langa dar eu nu pot evita furtunile sau vantul.In plus imi este frica sa nu fac ceva la inima
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Frica de furtuni"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
FreeStyle11 (acum 9 ani)
Fobiile se trateaza pot trata prin:ratiune, adica sa te gandesti ca nu e normal sa-ti fie frica de un fenomen natural foarte normal, si ca trebuie sa vezi furtuna ca pe ceva care tie nu-ti face rau, mai ales daca nu esti afara in camp deschis si nu fulgera, iar a doua metoda e psihoterapia, unde poti invata metodele de a elimina fobia mult mai pe indelete.Nu ai de ce sa te sperii de asa ceva pt ca fie ca vrei fie ca nu vrei, natura e natura si nu poti elimina furtuna si vantul ca sunt elementare planetei noastre.Daca treaba e atat de serioasa pe cat spui tu, iti recomand sa faci sedinte de psihoterapie, pt ca ma indoiesc, ca ac***a fobia asta, vei putea avea ratiunea sa te vindeci singur, mai ales ca ai 25 de ani.Deci sfatul meu, dute la psiholog specializat in tratarea fobiilor.Nu ai nevoie de medicamente si sa nu te bata gandul sa iei, fac foarte mult rau, mai ales ca esti tanar, iar problema ta trebuie lucrata prin vorba si fapte nu prin medicamente.Iti urez bafta!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de FreeStyle11
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de FreeStyle11
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Cristina Pricop MPsih. Cristina Pricop este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
buna ziua,
fobia este o frica irationala de ceva ce in mod normal nu reprezinta un pericol pentru alti oameni. conform definitiei, putem avea fobie de orice, toate fobiile au ceva in comun si apar pentru ca ajungem sa interpretam lucrul de care ne este teama ca un pericol de viata si de moarte. un suport psihoterapeutic v-ar fi foarte util in acest caz, daca sunteti motivat sa scapati de aceasta fobie cum imi dau seama ca sunteti, v-as recomanda cateva sedinte de psihoterapie.
gasiti datele mele de contact pe site