Buna ziua!va rog sa-mi spuneti de ce de fiecare data cand ma urc in masina,ma iau transpiratiile,imi bate inima,nu mai pot respira bine? va multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Frica de a merge cu masina"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (17)
Clinica Hope MClinica Hope este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
buna ziua,
Pare sa fie vorba de simptome de anxietate care apare atunci cand va suiti in masina. In functie de intensitatea ei, daca va afecteaza sau nu grav, daca va determina sa nu mai mergeti cu masina, daca va preocupa mult acest lucru poate fi vorba sau nu de o fobie specifica. modalitatea de abordare terapeutica este una de obicei comportamentala (psihoterapeutica), cu un numar limitat de sedinte. daca aceste simptome apar si in alte contexte, se poate explora semnificatia psihologica din spatele lor.
multa bafta,
Dr Gabriella Bondoc
medic specialist psihiatru
psihoterapeut
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Clinica Hope
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Clinica Hope
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna ziua Elena410,
Imi pare rau ca intampinia ceste stari neplacute ori de cate ori te urci in masina, imi imaginez ca este nemultumitor pentru tine!
Transpiratiile, bataile accelerate ale inimii si senzatia de sufocare sunt cateva dintre simptomele atacului de panica, pentru detalii, te invit sa citestihttp://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica. Nu este neaparat nevoie sa fie vorba despre panica, aceleasi simptome le poti experimenta si cand ti-e frica foarte tare,a dica traiesti o stare de anxietate.
Aceste simptome enumerate de tine, se pot experimenta datorita acestei frici puternice, care ti-e declansata datorita unor ganduri referitoare la aspecte negative pe care crezi ca le poti avea in masina (cu atat mai mult daca ai avut un accident de amsina cu ceva timp in urma, sau daca cieneva apropiat tie a avut evenimente nepalcute cu masina, astfel aparand trauma psihica) si care pot fi indepartate cu ajutorul psihoterapiei de orientare cognitiv- comportamentala.
Daca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de aceste sedinte online, pentru detalii, citeste articolul:http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
Sanatate si numai bine!
O zi frumoasa!