M am tot documentat legat de aceasta tulburare si am citit pe un site ca cei care sufera de tulburari de anxietate foarte rar pot suferi de boli psihice grave . as dori sa aflu si parerea unui specialist este oare adevarat?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Este adevarat ca"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
yma (acum 13 ani)
Nu sint specialistul de care ai nevoie dar sint de parere ca orice tulburare anxioasa netratata degenereaza in ceva mai grav si de aici la o boala psihica nu e decit un pas .Daca gresesc cer iertare.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Este posibil ca o tulburare anxioasa nerezolvata sa degenereze in cazul in care persoana sufera anumite traume sau socuri emotionale puternice in tulburari psihice mai grave. Socurile emotionale pot fi de tot felul: concediere, promovare pe un post cu mai multa responsabilitate, conflicte la nivelul relatiei sau la locul de munca, boala sau moartea unei fiinte dragi, probleme in afaceri, etc. Nu exista nici-o regula pentru asta. Totul tine de echilibrul psihic al persoanei respective. Solutia? Gandirea pozitiva, increderea in sine, relaxarea, o privire mai detasata asupra vietii. Pe scurt, dezvoltare personala. :)
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro