Buna ziua!
Intreb ptr mama in varsta de 63ani care are acest diagnostic,a f internata la neurologie acum 1 si 30zile din cauza yensiunii 18/9 a stat cateva zile si ia dat un tratament nolepril,metroporol ,xanax, dar tot nu se sinte bine are tensiuni oscilatorii...
Saptamana asta am fost la psiholog a stat de vb cateva minute de vb cu ea ca astia is doctorii de rahat din tara noastra(unii/le)care iau banii de pomana...
Ia dat ca medicamente alprazol si serlift,intrebarea este daca poate avea reactii adverse cu celelalte mentionate mai sus sau daca ar trebui renuntat la vreun medicament????
Mentionez ca a luat pe jumate azi dimineata o pastila alprazol si se simte putin mai bine fata de zilele trecute...
Multumesc anticipat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "DIagnostic depresie,atac de panica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 4 ani)
Buna ziua.
Pentru tensiune oscilanta, doamna trebuie sa fie in observatia unui cardiolog, poate chiar internata intr-o clinica de specialitate si urmarita acolo (analize specifice, holter EKG de ex). NU ati fost la psiholog, ci la psihiatru, iar alprazolamul are efect de scadere al tensiunii arteriale. Psihologul nu da medicatie, ci face psihoterapie.
Variatii ale tensiunii pot aparea in cadrul starii emotionale influentate, dar trebuie eliminate intai aspectele de ordin fizic - dupa cum spuneam, evaluata de un cardiolog.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350