Am o intrebare despre ce medicamente se administreaza in cazul cand am ameteli,greturi, agitatie, si atac de panica??
Multumesc anticipat
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Despre Anxietate si Atac de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
linux4ever (acum 12 ani)
Am trecut printr-un atact de panica in urma cu 2 ani. Inca mai am mici atacuri, dar sunt nesemnificative. Ma trezesc din somn speriat. Sunt nopti in care aceasta se intampla de cateva ori si sunt nopti in care nu se intampla defel, dar nu mai am atacuri de panica majore. In cazul meu, atacul a fost cauzat de stress. Odata inlaturat stressul, lucrurile incep sa revina la normal. Eu as recomanda ceaiuri calmante, dar sunt sunt medic. Cred doar ca ajuta,
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de linux4ever
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de linux4ever
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Dr. Cristian Irina MDr. Cristian Irina este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
ar fi necesar sa apelati la un medic psihiatru pentru tratamentul anxiolitic adecvat gradului dvs de afectare.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Cristian Irina
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Cristian Irina
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Cel mai bine mergeti la un psihiatru pentru medicamente
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Ioana Panculescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
membrumedicerbios (acum 12 ani)
Un tratament naturist este binevenit: Noni nectar 80 ml/zi+ Omega 3 complex 3 capsule/zi+ Ulei de magneziu aplicat pe tot corpul. Se mentine acest tratament cel putin 6 luni. Recomandam intotdeauna sa fie insotit de o detoxifiere a organismului cu Zeolit beta 6 cps/zi+ Psyllium .
Va asteptam cu noi informatii.
Dr. Roxana Ionescu medicer
[email protected]
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua Sori10,
Ce varsta ai? De cata vreme te confrunti cu ameteli, greturi, agitatie si atac de panica? Cat de frecvent apar aceste simptome?
De unde stii ca este vorba despre atac de panica? Ti-a pus un medic acest diagnostic?
Iti recomand sa mergi sa-ti faci investigatiile medicale de baza si daca ele ies in limitele normalului, sa apelezi la sedintele de psihoterapie cognitiv- comportamentala.Daca aceste simptome au intensitate mare si apar frecvent a.i te vor impiedica sa te concentrezi in sedintele de psihoterapie, este bine sa urmezi in paralel si tratamentul medicamentos, prescris de un medic psihiatru.
Cu ajutorul acestor sedinte de psihoterapie, vei invata sa intelegi, sa controlezi si sa diminuezi pana la disparitie aceste simptome neplacute.
Iti doresc mult succes, liniste, armonie si echilibru interior!