Buna ziua.ma numesc ifrim anca ,am 31 ani si mai am probleme cu ametelile.cate odata ma iau ameteli din ceafa sau frunte,dar mai des din ceafa si mai am senzatia ca imi tremura carnea pe mine sau ca mi se moaie picioarele de la genunchi,sunt molesita parca imi pierd echilibrul.am facut analize,nu sunt anemica dar nu am facut calcemia.as dori sa-mi scrieti daca acestea sunt simtomele unei carente de calciu sau sunt simtomele altei probleme de sanatate.cand ma simt asa ma sperii si imi bate inima tare,dar incerc sa ma controlez si imi revin.ce poate sa fie?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Despre ameteli si panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (19)
cicix (acum 14 ani)
buna , eu am 51 de ani , foarte mult timp am avut astfel de ameteli , cu o senzatie foarteciudata parca ma scurgeam .... daca intri pe net si cauti ATAC DE PANICA ai sa gasesti raspunsul , nu numai calciu probabil ai lipsa ci si vreo deficienta de zahar . Cerei medicului de familie sa-ti dea analiza calciului ionic si glicemia . Intr-o nooapte mi-a fost foarte rau si am ajuns la urgenta , eu de obicei sub hipotensiva deci sub nivelul normal , e atunci a zis ca aveam 15 tensiunea si ca organismul este cel care intra in panica si ti se muta inima in stomac . Eu desi nu sunt foarte bisericoasa cind incepe sa-mi fie rau incep sa-mi masez timplele si sa-mi zic tatal nostru , cred eu ca ajuta . De asemenea pot fi probleme si cu spondiloza cervicala si din cauza neoxigenarii corecte ca se inflameaza nervul si stranguleaza vasele de singe - atunci dau cu diverse alifii antiinflamatoare .Daca sunt aceste ameteli in timpul sau dupa ciclu si aici pote pierzi prea mult singe . Motivele pot fi multe dar ca stai linistita mergi la un doctor endocrinolog panica nejustificata pote fi un semnal de disfunctie tiroidiana .Cautate nu lasa sa fie prea tirziu . Eu pina acum aproape 2 ani nu mai fusesem la genicolog de vreo 10 ani si m-am hotarit sa fac operatia pentru ruptura de perineu de la nasterea copiilor de acum 19 ani si ...... am ajuns degraba la o histeretomie totala , chiar daca eco am tot facut , colul nu poate fi observat asa ca un contol macar anual va sfatuies din inima pe toate , nu asteptati sa fie prea tirziu ... Multa sanatate i-ti doresc si ai grija de tine daca nu ai tu nu are nimenea .Cici
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de cicix
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de cicix
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
moni (acum 13 ani)
am avut probleme ca si tine. am luat calciu, magneziu, b 6, b12, si un sirop calmant. o perioada foarte lunga de timp.si xanax .e un calmant . crizele astea se declansau la mine de la lipsa de calciu in special.tre sa faci un control amanuntit la calciu...ionic...
poate fi o problema declansata si psihic care tot tu o reglezi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
cosmin (acum 13 ani)
cele mai buptr atacurile de panica este vointa ta dar stiu ca sunt niste crize foarte naspa asa ca ia xanax si arketis succes
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
claudiu (acum 12 ani)
As dori sa mai cer si eu parerea cuiva care poate trece sau a trecut prin ce trec eu , de 2 ani am atacuri de panica care mai mult ca sigur s-au transformat intr-o stare de anxietate generalizata , in conditiile in care am facut cam toata controalele medicale posibile ( RMN cap ...ok , rmn cervicala ok , eco Dolpler carotidian ...ok , eco doppler cardiac ...ok , ecografie abdominala , tiroidiana ...ok , analize ok (doar colesterol 218) tesiune arteriala niciodata mai mare de 12,5/7 EKG-uri la greu si fara modificari , am urmat tratament timp de 9 luni cu Seroxat stare mai buna ca si la inceput dar singura problema de care ma lovesc sunt niste stari de usoara ameteala si usor tremur in maini si picioare pe care le intampin in anumite situatiii si mai clar daca ma misc prin casa sau prin supermarket-uri ... simt cum ametesc si parac mi se pune un voal pe ochi .... aceste stari de ameteala creeaza un cerc vicios in ceea ce priveste atacurile mele de panica si ipohondria este pe rimul loc . As dori sa stiu daca aceste ameteli sunt de natura psihogena si ce as putea face sa le pot ameliora sau care mai clar este procesul fizic acre le mentine . MULTUMESC
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
claudiu (acum 12 ani)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Turtian (acum 7 ani)
Eu de 1 an jumatate de cand am avut primul atac de panica tot asa ma simt exact ce ai enumerat si tu mai sus colesterolul 216 la mine, am fost la o gramada de doctori nimeni nu ma poate ajuta nici nu stiu ce sa mai fac
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
dtanase (acum 4 luni)
verifica cervicala...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de dtanase
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de dtanase
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
andra (acum 11 ani)
ciao,CLAUDIU ,ceea ce ne-ai povestit acum si eu am avut aceleasi probleme,ba kiar am crezut ca mor,,sa stii ca nici un medicament nu te va face bine,eu am stat 2 ani cu DEAZEPAM luam kiar si 2 pastile pe zi ,le tineam sub limba,ma-u ajutat nu pot spune ca nu..am fost trimisa la PSIHOLOG,NEUROLOG ETC...NEUROLOGUL sa stii ca ma ajutat foarte mult,,,,fara pastile fara siropuri fara nimik,,,asculta,,ziua cand nu ai ce face sau cand esti acasa iti iei o puna de aia transparenta micuta,sufli in ea ,si dupa iti respiri aerul din pinga incet incet..poate ti se pare o gluma sau o p***ae dar sa stii nu sunt vrajeli si eu am crezut la fel si lumea din jurul meu,,ma faceau aurolaca,radeau,,etc,,,,cand te ia ameteala si vezi ca incepi sa intri in panic trage aerc adanc in piept si tinel in tine pana poti dupa aia il scoti afara incet..credema asa este,,eu am trecut prin asa ceva ,,poate si acum mai am momente cand ma ia ameteala si incep sa tremur,,,incearca cand bei cafeaua dimineata sa mananci o bucatica de ciocolata ,,dupa cafea,,,nu mai ai nimik jurrrrrrrr...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
oancea andreea (acum 11 ani)
Buna. vreau sa stiu daca cineva mai sufera ca mine de ameteli permanente adica an fiecare zi si de stari de anxietate ca asa se numesc dar ametelile pe mine mau trminat nu stiu ce sa mai fac?Astept raspuns
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de oancea andreea
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de oancea andreea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Utilizator11711136208 (acum o luna)
Buna . As dori sa stiu mai aveți stari de amețeală?
Daca a-ți scapat de aceste stări? Cum a-ți scapat ?
Mulțumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator11711136208
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator11711136208
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
stela (acum 11 ani)
ai fi impresionta sa vezi cata lume se confrunta cu anxietatea si atacurile de panica E naspa cand te apuca eu iau pasiflora nu mai spun cat ceai de sunatoare am baut si sa nu mai spun de insomnii imi vine sa imi iau lumea in cap dar cum speranta moare ultima sper ca voi scapa de aceste stari intr-o zi
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
victor (acum 10 ani)
fratilor incetati toti cu XANAX-ul asta ca nu e bun deloc. E eficient doar cand il iei cand intrerupi tratamentul boala revine si chiar ma agravata. isi face efectul doar cat timp este administrat. ESTE UN CALMANT NU UN TRATAMENT
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
raluca (acum 10 ani)
la fel am patit si eu,iar cauza a fost glanda tiroida,fa-ti analizele la glanda.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alex (acum 9 ani)
Si pentru glanda tiroida exista tratament?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adina (acum 7 ani)
si eu am aceleasi stari ,dar cand ma las pe spate.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Adrian (acum 7 ani)
Salut,problemele par sa fie la toti la fel si eu am avut parte de un atac de panica si de atunci nu mai scap de ameteala (vertij) aceasta daca stiti un remediu ceva ce ne poate ajuta ...
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Roana (acum 4 ani)
incercati ulei CBD (Canabidiol ) - cam in 2 -3 sapt se vad rezultatele
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Roana
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Roana
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Bună ziua,
O modalitatea eficientă de tratare a atacului de panica o reprezinta psihoterapia cognitiv-comportamentala.
Aceasta vizeaza urmatoarele direcţii de tratament:
-Deoarece evenimentul critic în atacul de panica este interpretarea eronată, catastrofică a senzaţiilor corporale intervenţia vizează în primul rând modificarea acestor interpretari.
Există diverse metode pentru a realiza acest lucru: psihoeducaţie (oferirea de informaţii corecte), exerciţii de expunere interoceptivă, disputare cognitivă.
-Renunţarea la comportamentele de siguranţă, efectuarea comportamentelor şi expunerea la situaţiile evitate sunt alte elemente importante ale terapiei.
-Învăţarea unei tehnici de relaxare şi respiratie. Acestea ajută de asemenea la reducerea stării de activare generale şi eliberarea tensiunii din organism.
Sedintele de psihoterapie cognitiv-comportamentala se pot tine în cabinet, dar şi online audio-video pe Skype sau Messenger pentru cei care nu pot ajunge la cabinet. Sedintele online sunt la fel de aficiente ca şi şedinţele din cabinet.
Informatii suplimentare despre terapia atacului de panica, despre sedintele online si despre tarife puteti afla accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/contact-tarife/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro