Buna ziua , ma numesc Ovidiu si am anumite probleme. Acum aproximativ 2 luni am stat cu iubita mea la un bar sa bem ceva. In timp ce ma uitam la ea si vorbeam, m a cuprins o ameteala cu batai de inima, plus amorteala(dupa parerea mea , am spus ca e un atac de panica) . Dupa asta, am simtit o frica foarte mare ce a inceput sa persiste, frica de a nu se intampla din nou, a nu pierde controlul. A 2 a zi imi era frica sa ma urc in masina sa conduc crezand ca mi se poate intampla iarasi. Tin sa spun ca au trecut 2 luni aproape de la acest eveniment, am avut atacuri de panica dar incet au disparut.. in schimb, am capul plin de ganduri negative, iar in timp ce ma gandesc , ma uit in jur si totul imi pare ca si cum ar fi o irealitate. Cand merg pe undeva unde este lume(restaurant, bowling, etc) ma simt destul de ciudat. As avea foarte mare nevoie de ajutor! Multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Derealizare, anxietate,depresie sau tulburari de personalitate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
Admin SfatulMedicului (acum 2 ani)
Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/diferenta-dintre-un-episod-acut-de-anxietate-si-un-atac-de-panica_18292
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Admin SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Admin SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 2 ani)
Anxietatea se manifestă astfel:
- anxietate excesivă
- îngrijorări persistente, percepute ca necontrolabile;
- încordare musculară, iritabilitate, dificultăţi de concentrare, oboseală crescută, probleme de somn, palpitatii, atacuri de panică, amețeală, respirație îngreunată, diverse simptome fiziologice precum urechi ȋnfundate şi alte probleme, de exemplu - la stomac;
- simptomele de derealizare apare frecvent ȋn afecţiunile de anxietate.
Şedinţele de psihoterapie vă pot ajuta la ȋnţelegerea factorilor care au declanşat şi mentin problema de anxietate, la dobândirea unor strategii eficiente de relaxare, la schimbarea modului de gandire care predispune la anxietate şi dobândirea unor strategii de prevenție a recăderilor.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/