Coronavirus Update

Depresie raspuns medic

Anxietate
Intrebare postata de 74 cu 7 ani in urma

Eu am luat 5 ani magrilan de 20 mg. Una dimineata si una seara impreuna cu xanax de 0,5 mg dimineata si seara jumatate si tiapridal dimineata si seara jumatate, iar acum de 5 zile mi s-a prescris un alt tratament pentru agitatie. Simteam ca aceste medicamente nu-si mai fac efectul. Tratamentul prescris este RIVOTRIL 2 mg( 1/4 dimineata si la pranz,iar seara 1/2)
Lamotrigina de 50 mg (dimineata si seara 1/2), Venlaflaxina de 150 mg (una seara) + Magrilan de dimineata o capsula. Imi este foarte rau pt ca numai am incredere in mine, nu-mi vine sa mai fac nimic si sunt ametita. Ce ar trebui sa fac?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (12)

Buna ziua. Care este diagnosticul dumneavoastra?

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.

Inscrie-te aici!
74 (acum 7 ani)

Tulburari depresiv anxioase

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Marcy (acum 7 ani)

Si eu am fost diagnosticata tot cu tulburari depresiv anxioase cu atacuri de panica. Nu am putut urma tot tratamentul dat de medic. Inca mai am stari foarte proaste dar parca nu chiar asa ca inainte . Daca trat. nu functioneaza poate ca ar trebui, daca iti permiti , sa faci si psihoterapie . Trebuie sa fi foarte puternica, sa iesi mult la plimbari, ocupa-ti tot timpul cu ceva , inconjoara-te de persoane dragi care te inteleg si care sa te ajute sa iesi din starea asta. Dar cel mai important trebuie sa te impaci tu cu tine , sa gasesti factorul depresiei tale . Multa sanatate .

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
74 (acum 7 ani)

tulburari depresiv anxioase ;sant 74;nu stiu cum sa scap mai repede pt ca m-am saturat de medicamente sant o fire mai sensibila de 5 ani am luat magrilan xanax si tiapridal iar de o luna d-na dr m-ia modificat schema cu vanlaflaxina de 150 una zi rivvotril tot una pe zi in 3 prize si lamotrigina de 50 tot 2 prize ''ma simt mai bine dar vreau sa renunt la medicamente''va rog din sulet sa ma ajutati''

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Marcy (acum 7 ani)

Nu te poate ajuta decat medicul care ti-a dat trat. Doar el considera cant trebuie renuntat la el si cum , pt ca altfel risti sa intri in sevraj , daca le intrerupi brusc , sau daca inca mai ai nevoie de trat. s-ar putea sa te trezesti dupa ceva vreme ca o sa te simti iarasi rau . Vb cu medicul care ti-a dat trat si vezi ce poti face .

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Marcy (acum 7 ani)

Buna 74. Cum te mai simti ? Ai reusit sa renunti la medicamente? Ai avut reactii adverse la Venlafaxina ? Si eu trebuie sa iau dar nu am curaj dupa ce am citit prospectul .

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
yuri boyka (acum 7 ani)

pt tine 74.stiu pe cineva care te poate scapa de starile astea.iti las mailu [email protected] spun mai multe pe mail

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
FreeStyle11 (acum 7 ani)

Daca iei medicamente peste medicamente, nu vei scapa de depresie si celelalte stari, decat le maschezi un pic.Pt a te vindeca ai 2 solutii, ori iti schimbi modul de a gandi, sa devii mai puternica si mai matura, asta necesita o VOINTA si o DETERMINARE FOARTE MARE, ori faci psihoterapie, mergand acolo cu incredere si pozitivism, sa faci tot ce iti spune psihoterapeutul, si in timp iti vei reveni COMPLET.Alte metode sunt sa gasesti un hobby relaxant, sa iti gasesti un drum in viata care sa te satisfaca si sa te simti implinita, sa petreci mai mult timp in compania persoanelor care te fac sa te simti bine(familie, prieteni), sa iesi mai mult in aer liber, sa faci sport, sa mananci sanatos(chiar si o cura de detoxifiere ar fi buna), si nu in ultimul rand, sa gandesti pozitiv, dar REALIST, sa ai incredere in tine si in frtele proprii, sa nu te descurajezi la problemele vietii, si sa faci haz de necaz(nu tot timpul, pt ca sunt unele situatii unde trebuie sa fi serios, dar de cele mai multe ori ajuta foarte mult asta).Sunt destule metode ca sa scapi de depresie, insa prima ar fi sa elimini cauza depresiei.Daca nu exista vreo cauza, desi ma indoiesc, si totul vine de la o lipsa a ta de incredere in tine insuti, atunci fa ce ti-am spus mai sus, pt ca acestea in timp te vor ajura enorm.Trebuia sa gasesti pe cineva care sa te sustina si sa-ti redea zambetul pe buze, pt ca va fi mai usor sa treci peste probleme asa.Dar tot trebui sa ai VOINTA sa rezisti la probleme, iar psihoterapia este FOARTE BUNA pt asta, dar trebui sa asculti psihoterapeutul ca sa aiba rezultate.Ai incredere in tine, sunt probleme mari in viata, CREDE-MA, tot ce ai tu, este doar in mintea ta, nu e nimic atat de rau pe cat crezi, schimba-ti modul de gandire si vedea ca am dreptate.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Buna seara. Cel mai bine este sa consulti un psihoterapeut, dupa cum au mai spus si altii. Cauta un psihoterapeut specializat pe psihoterapie cognitiv-comportamentala. Daca doresti sa mai tinem legatura, ma poti contacta direct la [email protected] . Toate bune!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Marcy (acum 7 ani)

Buna ziua. As vrea si eu o a 2 a parere despre trat . care mi-a fost dat . Am foat diagnosticata cu tulburare depresiv anxioasa cu atacuri de panica . Am luat 2 sap alprazolam 0,25 jumate dim , jum la amiazi una seara . Am mai avut de luat si arketis jumate seara dar nu l-am suportat . De cateva zile simt ca nu am destul aer , iar de ieri simt ca am palpitatii aproape tot timpul. Am fost la control ieri si mi s-a dat urmatorul trat : fobiles 37,5 mg 1 cap seara timp de 5 zile iar din a 6 a zi velaxin 75 mg cate o cap. seara , olanzapina 5 mg 1/2 seara, alprazolam 1/2 dim, 1/2 la amiazi dar numai la nevoie si 1 seara . Acest trat. trebuie sa il iau 2 sap . apoi merg iar la control. As vrea o a 2 parere va rog despre tratament. Va multumesc frumos.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Marcy (acum 7 ani)

Ceea ce vreau sa stiu mai exact e daca se asociaza un antipsihotic cu un anxiolitic

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Daca si dupa aproximativ doua saptamani va simtiti rau de la noua schema de tratament anuntati medicul care vi le-a prescris. Uneori organsimul se adapteaza mai greu si simptomele se pot intensifica in primele 10-14 zile.
Despre tratamentul psihoterapeutic al anxietatii si depresiei puteti citi accesand aceste link-uri:

http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/

http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/

Multa sanatate!
Psih. Gabriel Pirvan
Mail: [email protected]
Tel.: 0764.443.184

www.psihoutil.ro

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.