Buna ziua. Mă numesc Andrei și am 13. Mă confrunt cu o stare de depersonalizare și anxietate. Parca nimic nu mai e real in jurul meu. Am probleme cu somnul și nu știu ce să fac.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depersonalizare?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu (acum un an)
Bună seara Andrei, îți recomand să discuți cu părinții despre ceea ce simți și împreună să căutați un psiholog specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala . de la prima ședință vezi dacă rezonezi cu psihoterapeutul și dacă da,lucrează cu el!
Succes și toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Andrei (acum un an)
Și fără psiholog se poate trata ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Andrei
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Andrei
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum un an)
Nu. Nu are cine să te trateze, decât un specialist în astfel de probleme. În plus, vei învăța multe despre tine despre cauzele atacurilor de panică și a stărilor de anxietate, a motivației pentru care apar și cum să le rezolvi și mai departe în viață. Te va ajuta să crești din multe puncte de vedere și să te echilibrezi. Dacă apare cumva recomandare, trimitere, către medicul psihiatru, îți recomand să mai consulți încă un psihoterapeut . medicația poate să facă rău la vârsta ta.
Cabinet Individual de Psihologie