Salutare, postez aici sperand sa primesc ceva sfaturi legate de conditia mamei mele.
Totul a inceput acum 5-6 luni cand a inceput sa aiba probleme cu somnul. O noapte dormea, o noapte nu. Cu timpul sa inrautatit si starea mentala si au aparut atacuri de panica si stari de depresie din cauza lipsei de somn. Cam in acelasi timp au aparut si starile de greata dimineata pana spre dupa amiza. In majoritatea zilelor starea de greata dispare tarziu spre seara. I-au fost prescrise pastile de greata sa fie luate la nevoie (Metoclopramid). Acum 2 luni am descoperit Rivotrilul care o ajuta foarte mult si ii linisteste starile de anxietate. O doza de 0.5mg Rivotril a rezolvat si problemele cu somnul si treptat a scazut la 0.25mg. Alta problema pe care o avea era o stare de rau/nervozitate din stomac care mai apare din cand in cand. In ultimele 2 luni in fiecare dimineata pana aproape de seara are stari foarte rele de greata. Cateodata greata este atat de puternica incat ajunge sa vomite dar nu da afara nimic. Asta ii da niste dureri foarte mari de cap dupa si simte ca si cum ii plezneste capul. Tin sa mentionez ca fost diagnosticata cu migrene acum multi ani, dar simptomele nu sunt asemanatoare cu migrenele pe care le avea. Nu are pofta de mancare si mananca mereu fortat.
Am fost la mai multi medici care zic ca, cauza ar fi depresia. Am facut toate analizele la sange care au fost recomandate. Am facut endoscopie si colonoscopie si nu sa gasit nimic. Am facut 2 ecografii abdominale. Am fost la consultatii la psihiatru, neurolog si toti au zis ca este legat de depresie. Tratamentul pe care il ia momentan este Serlift 50mg, Bromazepam 3mg dimineata si 0.25 Rivotril seara. Aceste medicamente nu ajuta cu starile puternice de greata. Tin sa mentionez ca noaptea nu are stari de greata. Acestea incep in primele minute cand se ridica din pat dimineata.
Postez aici in speranta ca primesc ceva idei cu ce am mai putea incerca pentru ca am ramas fara idei. Urmeaza sa mergem la psiholog si poate sa incercam niste teste pentru intoleranta/alergie la alimente.
Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa scapam de starile puternice de greata zilnice?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna ziua,
Problemele de tiroida le-ati investigat, hormonal. Nu stiu daca este cazul mamei dvs., anxietatea sau chiar atacurile de panica se pot declansa la menopauza.Faptul ca are rezultate normale, bune la analizele uzuale, este in un semn bun pentru sanatatea fizica.
Tratamentul pentru depresie o sa o ajute, plus sedintele de psihoterapie care vor imbunatati considerabil starea emotionala, tratarea senzatiilor fiziologice neplacute.
Sanatate si urmati, in primul rand, recomandarile medicilor care au consultat-o.
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/