Am descoperit de la ce mi se declanseaza atacurile de panica. Dupa multe strofocari si ganduri, am descoperit ca toate aceste stari se manifesta atunci cand ma gandesc ca s-ar putea sa pateasca ceva sotul meu. Asa au si inceput. El trebuia sa faca un drum in strainatate, inainte de nunta, iar eu ramasesem singura aici. Intre noi este o relatie absolut superba, este ceea ce eu am cautat de la inceput(am simtit din primul moment ca el e). Dupa divortul parintilor, mama a facut o asemanare intre viata ei si cea a bunicii(mama ei a divortat la fel) si a descoperit multe similitudini. De asemenea a descoperit similitudini intre comportamentul tatalui meu(de mare familist) si cel al sotului meu. Si probabil in mintea mea s-a declansat o panica (daca divortam, daca patesc acelasi lucru).Apoi am o amintire neplacuta in ceea ce priveste fostul meu prieten care m-a acuzat ca as fi vinovata de accidentul pe care l-a avut si in care putea sa moara. Spunea ca era doar vina mea ca el suferea si putea sa si moara din cauza faptului ca ne despartisem(un santaj care m-a facut sa ma simt vinovata si sa ma intorc la el pentru inca o perioada). De asemenea, la inceputul relatiei cu sotul meu, visam ca eram disperata ca nu ii stiam nr de telefon pe dinafara. De cate ori pleca stateam cu inima stransa pana ajungea si nu imi gaseam locul pana nu il vedeam acasa. Nu mai zic daca il durea ceva sau ii descoperea ceva la doctor.
Am pus cap la cap tot ce mi s-a intamplat pana acum, si am ajuns la concluzia ca am o anumita dependenta de el si cea mai mare frica este ca sa nu i se intample ceva, sa nu se imbolnaveasca sau sa nu ma paraseasca(asta mai putin).
De cele mai multe ori, obserc***a cat de bine ne intelegem, cat suntem de invidiati pentru relatia noastra, ma gandeam daca unul dintre noi pateste ceva, ce face celalalt(vezi cazul Madalina Manole, am suferit la ideea ce as fi facut eu in locul sotului ei)
Toate aceste ganduri m-au facut sa fiu in permanenta in alerta si probabil din acesta cauza s-au si manifestat aceste stari.
Sunt bucuroasa ca mi-am dat seama care este motivul pentru care fac aceste atacuri de panica. Acum intrebarea este cum scap de aceasta dependenta. Poate ma puteti ajuta?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum sa scap"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (11)
Ionescu (acum 13 ani)
Ai gandit foarte bine, felicitari ! Cu medicicamente chimice nu poti acest lucru, tine minte acest lucru !
Nici cu autosugestie nu prea merge, desi este poate posibil la unii mai rationali, caci este ceva mai adanc.
Astfel de reactii sunt des de fapt repetarea unei situatii asemanatoare din trecut, fie din timpul sarcinii sau de la nastere, fie de cand erai mica si ai trait inconstient sau constient o frica asemanatoare. Poate chiar frica de despartire (de mama, tata). Din anamnezele homeopate reiese foarte clar ca cei mai multi oamenii care au atacuri de panica au trait anumite frici sau socuri in timpul sarcinii mamei, la nastere sau in copilarie.
Anumite situatii, ganduri, frici aduc sufletul in aceeasi stare traita candva; - asa cum relatezi mai sus - insa constientul si rationalul nu prea au cum sa le blocheze caci sunt mult mai puternice decat acestea su nu stau sub controlul lor. Tot asa cum nu poti bloca frica cand te ameninta cineva, este o reactie automata.
Exista metode psihoterapuetice cu care poti constientiza si elimina socurile din trecut si care stau de fapt la baza acestor reactii exagerate de acum. (iti recomand insa sa nu apelezi la hipnoza pt. aceasta, trebuie sa fie o chestie facuta constient).
O alta metoda este homeopatia. Remediile homeopate vindeca daunele aduse sufletului. Din cauza ca au ramas daune in suflet in trecut apar de fapt aceste reactii acum.
In plus exista remedii homeopate pt. starile acute care apar acum si care pun imediat si fara efecte secundare capat acestor stari in cateva secunde. Teama este cauzata de o slabiciune IN SUFLET (corpul eteric) si daunele aduse sufletului nu se poate trata decat cu remedii eterice ca homeopatia, sau cu sacroterapia, etc.
Argentum nitricum, Aconitum napellus si Gelsemium sunt cele mai folosite remedii in cazuri de atacuri de panica si actioneaza excelent; trebuie folosite in dilutii mai inalte (1M, 10M).
Insa pt. a primi remediul homeopat corespunzator starii tale si care sa te ajute trebuie sa mergi la un medic homeopat (bun).
Incearca mai intai cu homeopatia. Este calea cea mai sigura si mai eficienta. Si daca nu ajuta atunci schimba medicul. Poti incearca si psihoterapia, cauta cauza in trecut si adu-o la suprafata ca sa poata fi vindecata. Sau te folosesti de ambele metode.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Iuli (acum 13 ani)
Fa-ti autopsihoterapie si nu te gandi la asa ceva si daca nu merge, apeleaza la un psihoterapeut.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alexandra (acum 13 ani)
Ptr.DR IONESCU. Domnule doctor,dumneavoastra explicati f frumos mai sus,si aveti dreptate.Si eu ma confrunt cu atacuri de panica,sunt cativa ani de cand tot lupt cu starile acestea.Intrebarea mea este ..puteti sa-mi recomandati un psihoterapeut bun din Bucuresti,care nu practica hipnoza?Va multumesc..Alexandra
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ionescu (acum 13 ani)
Din pacate nu cunosc. Va pot recomanda numai un medic homeopat daca doriti.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Alina Ionescu MPsih. Alina Ionescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Felicitari, Roxana213! Esti pe drumul cel bun! Pasul urmator este sa iti dai seama care este schema, modelul pe care il urmezi inconstient in viata ta. Atata vreme cat este inconstient, avem tendinta sa il repetam. Daca il intelegem este ca si cum iesim din cercul vicios in care suntem captivi. Ce li s-a intamplat mai exact mamei si bunicii tale? Care a fost problema care a ramas nerezolvata? Cum ti-a transmis-o tie? Succes in continuare!