In ultimul timp am inceput sa tresar la aproape orice zgomot mic, sau gesturi bruste, apoi sa imi bata inima foarte tare, nu inteleg de ce mi se intampla asta deoarece eu nu am avut niciun moment traumatizant in copilarie sau orice altceva. Totul a inceput brusc. Am cautat solutii pentru a nu mai tresari din orice, dar degeaba.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum as putea trata sperieturile din cauza zgomotelor mici?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Nu toate problemele actuale isi au originea in copilarie. Spre exemplu - nu are legatura faptul ca ai avut o copilarie ok cu anxietatea actuala.
Ca o ipoteza ar puea fi vorba de stres. Insa pentru a fi sigur(a) de cauza, se recomanda o sedinta de psihoterapie. In aceasta sedinta se evalueaza strea psihica si fizica, manifestarea simptomelor si demersul psihoterapeutic (exercitii de relaxare etc.). Alte detalii, poti citi accesand acest articol:
//sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/traieste-fara-anxietate-panica-fobii-stres-sau-depresie_12176
Toate cele bune!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/