Salut tuturor ..sunt baiat am 27 de ani ajung la doctor foarte rar cam odata la 4 5 ani si atunci pt o raceala mai puternica ... asa s a intamplat si acum 2 luni ... am avut o tuse seaca fara expectoratie de care nu scapam de 2 saptamani nu am bagat o in seama , am zis ca trece ea .. pana intr o seara cand am inceput sa am frisoane si transpiratie abundenta fara febra insa .. atunci am avut si durere in piept care a durat cateva minute .. imediat am mers la urgente .. mi s a facut ekg. teste de sange . Test rapid tbc , radiografie pulmonara (toate fiind ok ) ..tin sa mentionez ca ajuns la urgente am inceput sa am ameteli si sa am palpitatii .. dupa ce mi s au administrat perfuzii mi am mai revenit si am plecat cu diagnosticul de bronhopneumopatie interstitiala plus tratament cu paracetamol si sirop de tuse . Dupa 3 ore si asemenea diagnostic am ajuns acasa unde a inceput sa apara stare de moleseala senzatia ca sunt legat in jurul pieptului cu o curea stransa mi a disparut pofta de mancare , parca fusesem diagnosticat cu cea mai grava boala. Dupa 3 zile am mers la clinica victor babes bucuresti la pneumologie unde mi sa spus ca nu am nimic grav la plamani doar o traheobronsita acuta pt care mi s a prescris medicamentele apoi la orl und am fost diagnosticat cu faringoamigdalita acuta .. dupa o luna de la tratament a trecut tusea . Dar acum am ramas cu un disconfort pe mijlocul sternului .. senzatia de a inspira adanc , nu mai am chef de nimic din ce faceam inainte (sa merg la sala sa joc fotbal sa ies afara cu prietenii dupa ce vin de la munca ) ma simt mereu obosit de parca am alergat 10 km , stari de greata ,am un somn neodihnitor cu intrerupe noaptea , iar dimineata la 10 minute dupa ce ma trezesc incep iar sa simt preaiune in piept si senzatia ca nu am aer . Mi e frica si nici nu mai am chefsa mai fac activitatile obisnuite . Daca fac putin efort dupa 2 luni parca simt ca raman fara aer si simt nevoia s tusesc pt a elimina aerul .. ce sa fie ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce sa fie ? "
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Pare că ați rămas cu o stare de anxietate în urma afectiunilor medicale, hiperventilație (respirație întreruptă, greață, oboseală etc).
Tulburările de anxietate se caracterizează prin următoarele simptome:
- anxietate excesivă;
- îngrijorări persistente, percepute ca necontrolabile;
- hiperactivare neurofiziologică (încordare musculară, iritabilitate, dificultăţi de concentrare, oboseală crescută, tulburări de somn);
- comportamente evitative sau de neutralizare a anxietăţii (căutarea excesivă de asigurări că totul e bine, încercarea de a elimina orice incertitudine, de a fi în control).
Pentru tratarea anxietătii, sunt eficiente ședințele de psihoterapie cognitiv-comporamentală. În cadul acestor ședințe veți învăța cum să vă relaxați prin diferite tehnici validate ștințific, veți învăța cum să respirați corect (diafragmatic) și să vă reglați ritmul cardiac, veți obține o reducere hiperactivării neurofiziologice, tratarea simptomelor fiiologice, inducerea stării de clam, un somn ma bun, creșterea productivității și a energiei, dobândirea sentimentului de încredere în sine și de siguranță în situațiile pe care acum le avitați sau le suportați cu dificultate.
De asemenea, veți aplica tehnici pentru modificarea funcționării atenției (defocalizarea de pe senzațiile fiziologice) și a modului de gândire (identificarea, contracararea, costrucția de alternative raționale, decatastrofarea etc.).
Anxietatea este rezultatul unei combinaţii de factori psihologici, sociali și biologici. Netratată la timp, riscați să vă îmbolnăviți și de tulburare de panică. Normalizând nivelul de anxietate, veți reuși să aveți o viață calitativă.
Multă sănătate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/