Intrebaresunt multe de povestit, am foarte mari dureri din dragoste iubesc o femeie care nu vrea sa fie langa mine (este maritata imi spune ca vrea o viata noua dar mereu apare cate ceva) , toate astea adunate imi provoca stare de panica , nervi , nu pot sa ma controlez , da e usor cum spune lumea sa o las , sa traiesc alta viata dar nu pot , multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce pot sa fac"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (28)
Medic Primar Psihiatru Simionescu Virgil MMedic Primar Psihiatru Simionescu Virgil este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Starea de indragostit nu este o traire patologica la individul normal psihic. Nici la indivizii cu diferite boli psihice starea de indragostit sau amorezat nu reprezinta intotdeauna o tulburare psihica, desi sunt multe de discutat aici. Studii foarte recente facute de mai multe centre de neurostiinte au stabilit ca neurosecretiile, activitatea electrica (eeg), neuroimagistica si metabolica a diferitelor arii si zone cerebrale din timpul starii de indragostit este identica cu cea decelata la pacientii cu tulburare obsesiv-compulsiva. Singurul care face diferenta intre aceste doua trairi diametral opuse este neurotransmitatorul numit dopamina, din nucleul accumbens (unul din nucleii cerebrali cu rol in procesarea placerii).
Concret vorbind, situatia amicului indragostit nu este de ordin patologic ci, mai degraba, relational. Dragostea se face in doi. Daca partenera dumneavoastra nu raspunde cu aceeasi intensitate sentimentelor gingase pe care le nutriti este mai bine sa va retrageti din aceasta relatie care, in timp, va poate creea o depresie psihica adevarata, uneori cu efecte imprevizibile.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Medic Primar Psihiatru Simionescu Virgil
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Medic Primar Psihiatru Simionescu Virgil
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
o femeie (acum 13 ani)
Dintre toate emeile din lumea asta, tocmai una deja maritata ti-ai gasit sa iubesti. Daca ea nu a divortat si te joaca si pe tine pe degete, nu cred ca-i mare lucru de capul ei. Daca acum isi inseala sotul, de unde stii ca nu-ti va face si tie acelasi lucru?
Nu cumva este cam curvulita ''''doamna''''?
Ti-a pus poalele-n cap, cum se spune pe romaneste si nu mai gandesti. E plina lumea de femei tinere, frumoase, fara obligatii si tu tanjesti la ''''bunul'''' altuia. O femeie maritata ar trebui sa fie tabu pt tine. Dar, probabil nestatornicia ei te-a facut sa incalci regulile bunului simt. Spui ca tot apare cate ceva, probabil tot inenteza motive. Cred ca-i convine sa aiba doi sau poate chiar mai multi.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
3
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
bella (acum 13 ani)
nu e asa.si eu sant maritata si am o rel cu un barbat si as da aproape orice sa fiu k el dar....
nu prea vrea el.acum depinde de cine iubeste in relatia asta.se pare k tu o iubesti iar ea se multumeste doar k aventura.sant realista stiu k nu am un viitor k el din cauza lui dar ce pot sa fac... il iubesc.ar fi fost mai bine sa nu-l las sa intre in viata mea...acum e cam tarziu.aveam nevoie de cineva.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
alina (acum 13 ani)
Mi se pare mie sau unii chiar VOR sa-si complice viata!? Stiu cum e sa fii indragostit si nu ma intelegti gresit este unul din cele mai frumoase sentimente pe care le poate trai un om, mai putin sentimentul de parinte care dupa parerea mea este cel mai frumos sentiment. Dar, sa te complici cu o relatie care stii prea bine ca fericire nu iti poate aduce... deja este bataie de joc la adresa sanatatii tale mintale. Recunosc ca nu sunt in situatia domnului sau doamnei care iubesc oameni casatoriti sau invers, dar totusi sa renunti la familia ta, sa complici viata copiilor pentru ca partenerul de viata ales nu te satisface... e prea mult! La satisfactie ma refer la tandrete, alint, sex si altele. Nu se pune problema aici violentei in familie sau altele de genul asta cand nemultumirea este indreptatita.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
2
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Asa cum spune si d.ldr. Simionescu, ,,dragostea se face in doi". Uneori, o emotie provocata de cineva intr-un context favorabil poate fi confundata cu dragostea, sau poate chiar este. In cazul persoanelor casatorite, contextul favorabil poate fi un moment in care in relatie exista o disfunctie, un viciu de comunicare cu partenerul. Consultarea unui psihoterapeut ii poate ajuta pe cei in impas sa identifice cauza, sa se regaseasca pe sine si sa ia hotararea potrivita.
Toate cele bune!