Coronavirus Update

Ce medicament mai este bun pentru vertij și stări de vomă în afara de rivotril? ?

Intrebare postata de Utilizator11616850371 cu o luna in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Anxietate

Bună ziua, iau rivotril de 5 luni, jumate dimineață jumătate seara de 2mg deoarece am avut steri de panica, vertij, greata, dureri de cap. Cu acest medicament mi au dispărut stările pe care le aveam. Am încercat sa opresc medicamentatia cu rivotril și a doua zi deja începeau iar stările de vertij, greata și durerile de cap. Acum nu pot merge la munca sau sa îmi fac toate treburile zilnice fără acest medicament. Precizez ca doctorul mi a trecut în fisa medicala suferind de anxietate severa. Întrebarea mea este ce tratament as putea sa iau pentru a stopa definitiv amețeala și stările astea care îți provoacă panica? Precizez faptul ca psihiatrul mi a recomandat tratamentul cu rivotril și nu am mai fost de atunci la el nici la un neurolog. Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri!

Raspunsuri (2)

Admin SfatulMedicului (cu o luna in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa contactati medicul de familie. Articol de interes:https://sfatulmedicului.ro/Ametelile-si-vertijul/vertijul-simptome-cauze-si-tratament_14822

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Buna ziua,

Luati legatura cu psihiatrul, doar acesta este in masura sa va modifice schma de tratament. Posibil sa va fi confruntat cu sevraj ca urmare a intreruperii bruste a Rivotrilului.
Tratarea anxietatii se realizeaza prin medicatie si psihoterapie. Prin demersul psihoterapeutic posibilele simpotome generate de sevraj vor fi mai usor depasite.

Sanatate si o zi buna!

Roxana Pătrașcu psihoterapeut 

Telefon: 0721.349.765

Mail: [email protected]

Website:http://www.psihoutil.ro/
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.