Coronavirus Update

ma lasa picioarele ametesc si totul este ireal

Intrebare postata de Utilizator11604763867 cu 6 luni in urma - 3 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Anxietate

Buna seara tuturor sunt aicia pe acest site ca sunt disperata de situatie habar nam ce se intampla cu mine de ceva timp am niste stari foarte ciudate am facut analizele de sange sunt bune toate am ajuns la psihiatru si iau tratament .Am mers la doctor pentru ca numai pot efectiv .Numai pot merge niciunde cand ies afara din casa parca ma lasa picioarele amtesc si totul este ireal .Am stari de ireal parca voi muri .Nu stiu ce se intampla cu mine va rog frumos ajutati ma

Raspunsuri (3)

Buna seara,
Inteleg ca va este foarte greu cu aceste simptome. Foarte bine pentru ca v-ati facut setul de analize. Ac***a in vedere rezultatele normale in urma analizelor, atunci simptomele sunt declansate pe fond psihic. Frica intensa de a merge singur(a) pe strada, provine dintr-o stare de anxietate, poate chiar agorafobie cu senzatia de irealitate, a fi în afara corpului sau senzatia ca ceea ce se petrece cu dvs. este ciudat, neobisnuit, senzatia de rau, de pierdere a echilibrului.
Pe langa tratamentul anxiolitic, se recomanda si urmarea unui demers psihoterapeutic.

Speranta si sanatate!

Roxana Pătrașcu psihoterapeut 

Telefon: 0721.349.765

Mail: [email protected]

Website:http://www.psihoutil.ro/
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.

Inscrie-te aici!
Utilizator11604763867 (cu 5 luni in urma)

Buna multumesc mult pentru raspuns ,dar ma ingrijoreaza starile astea foarte tare si ma gandesc sa nu patesc ceva de ma simt asa

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Daca ati inceput tratamentul anxiolitic de curand, mai aveti rabdare aproximativ 2-3 saptamani. Daca luati tratamentul de ceva timp si simptomele de anxietate persisita, luati legatura cu psihiatru sa ii spuneti cum va simtiti si acesta va ajusta schema de tratament.
Totodata este necesar sa incepeti si sedintele de psihoterapie pentru a invata cum sa va gestionati aceste probleme.

Mai exact, sedintele de psihoterapie va ajuta:
- Sa intelegeti cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxioase. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza tulburarile de anxietate.
- Sa invatati si sa exersati tehnici si metode de autocontrol mental si emotional, care va vor ajuta sa aveti un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa stiti cum sa preveniti aparitia unor probleme asemanatoare.

Pentru alte informatii, imi puteti scrie aici sau pe e-mail.

Roxana Pătrașcu psihoterapeut 

Telefon: 0721.349.765

Mail: [email protected]

Website:http://www.psihoutil.ro/
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.