Eu am atacuri de panica si insomnii din luna decembrie. Am ajuns intr-o seara la urgente, la un psihiatru in luna ianuarie cand mi-a facut o schema de tratament cu multe vitamine si bineinteles un antidepresiv. De asemeni eu am rugat sa imi dea medicatie naturista dar mi-a spus ca nu ma va ajuta. Am luat pana in martie Escitalopram 10 mg, cu somnul mi-am revenit din primele doua saptamani cu Dormolin si Gerodorm. La jumatatea lui martie, medicul meu psihiatru mi-a recomandat sa micsorez doza la 5mg si in aprilie sa opresc .. dar surpriza mea a fost ca la inceputul lunii au inceput sa reapara atacurile si insomniile.. Doctorul mi-a spus ca este o astenie, dar nu mai suport am nevoie de odihna.. am un servici, o scoala de terminat.. Am inceput si psihoterapia, dar ma gandeam sa imi maresc iar doza la 10mg pana cand mai scap de stres, asta fiind in vara.. Rog cei cu experienta in astfel de probleme daca se poate sa imi dea un sfat. Va multumesc anticipat si va urez un Paste Fericit, plin de sanatate si lumina sufleteasca!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacuri de panica, marirea dozei"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)
yuri boyka (acum 9 ani)
pt tine ruxxandra7.stiu pe cineva care te poate scapa de atacuri si insomnie.iti las mailu meu ***@yahoo.com
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Hristos A Inviat!
Ai discutat cu psihoterapeutul tau despre starile si nevoile tale? De cat timp faci psihoterapie?
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
ruxxandra7 (acum 9 ani)
Abia am inceput psihoterapia, am facut doar doua sedinte.. Am revenit la doza de 10mg pana la urma si ma simt mult mai bine, pot dormi si nu am mai facut atacuri de panica.. Eu as vrea sa imi revin total, sa scap de medicamente.. dar sincer mi se pare din ce in ce mai greu..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxxandra7
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxxandra7
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ruxxandra7 (acum 9 ani)
Adevarat a inviat! Va multumesc mult pentru raspuns..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxxandra7
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxxandra7
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
De ce ai ajuns la asa o concluzie? Daca vrei, putem discuta detaliat la adrrsa [email protected]
O seara linistita!
Cabinet Individual de Psihologie
1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
ruxxandra7 (acum 9 ani)
Va multumesc din suflet pentru interesul dvs de a ma ajuta, o sa va contactez.. O seara frumoasa!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ruxxandra7
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ruxxandra7
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adrian443104329 (acum 9 ani)
de xanax ai auzit? depinde de starea ta. tratamentul dureaza aproape 6 luni...dintre care 3 luni cu xanax ..sanatate multa iti doresc si poate ma ajuta si pe mine cineva cu vreun raspuns pt fetita mea nou nascuta care are ventriculomegalie laterala dreapta 15 mm..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de adrian443104329
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de adrian443104329
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adresati-va unui cardiolog. sanatate si toate bune!
Cabinet Individual de Psihologie
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua,
Ruxandra 7, uneori atacul de panica este generat de felul in care gandim, de ideile si convingerile noastre disfunctionale , de care, de multe ori, nu suntem constienti. In asemenea situatii, pastilele, ceaiurile etc, nu modifca stilul de gandire si convingerile noastre eronate .
De aceea este indicat ca, pe langa tratamentul medicamentos, sa urmezi in continuare si sedinte de psihoterapie, mai ales cea de tip cognitiv-comportamental
Stilul de gandire si convingerile disfunctionale pot fi modificate cu ajutorul psihologului in cadrul sedintelor de psihoterapie. Acestea se pot tine si online, efectele fiind la fel de bune:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
Daca ai si alte intrebari, poti sa-mi scrii.
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro