Bună ziua, în urmă cu câteva săptămâni am făcut un atac de panică în timp ce așteptam la coadă , următoarea zi am făcut atac de panică la școală. Am simțit o frică imensă încât nici nu am mai putut merge la școală 3 săptămâni , nu-mi venea să ies din casă sau să mă gândesc să mă întorc la școală, săptămâna trecută am mers de 2 ori la școală primadată a fost ok am reușit să mă liniștesc a 2 a oară mi-a fost rău... Ieri am fost iar în speranța că pot trece peste perioada cu panica și frica însă în zadar, am plecat de acasă liniștită cu gânduri pozitive însă când am intrat în curtea școlii parcă mi s-a pus un nod în gât și deja prezentam stări de rău și amețeală, sunt clasa a 12 a și la început (din septembrie) am fost foarte stresată iar acum am o frică imensă de a mai sta în acel loc , efectiv simt că îmi pierd controlul oricâte exerciții de respirație aș face ca să nu mă hiperventilez oricât aș încerca să mă detașez de orice lucru și orice stare negativă nu reușesc. Îmi e frică constant când mă aflu în acel loc... habar nu am ce să fac nu vreau să renunț la școală și după ce o să trec de etapa aceasta să mai repet anul...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panică la școală"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua.
In cazul atacurilor de panica aveti nevoie urgent de psihoterapie. Desi exista anumite tehnici de control, acestea nu rezolva situatia. Trebuie tratata cauza.
Daca doriti va astept cu drag la cabinet.
Psih. Marina-Lucica Balea
0735 853 000
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Marina- Lucica Balea
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Marina- Lucica Balea
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
Brow (acum 8 ani)
Anxietatea si atacurile de panica urmeaza unor evenimente(neplacute in general).. la tine e doar stresul clasei a 12-a, sau a intervenit si altceva?
Nu vreau sa fiu indiscret, poate nu vrei sa impartasesti anumite chestii, zic doar ca trebuie sa-ti dai seama care a fost sursa initiala a starilor astea.
Si intradevar, e nasol...ai zis ca ai lipsit deja 3 saptamani la rand, si nici nu te poti duce constant la scoala. Cred ca ar fi bine sa apelezi la un ajutor specializat, poti incerca sa treci si singura, nu de alta, dar ar fi pacat sa repeti anul din motive de genul, si nu din prisma propriilor capabilitati intelectuale
Acel ajutor specializat (constand in psiholog/psihiatru, dupa nevoie si posibilitati) te poate ajuta pe termen scurt, cu sfaturi/tratament....ulterior poti sa incerci sa treci si singura peste daca te mai apuca, dar macar stii ca nu mai ai treaba si cu scoala...
In fine, sper sa auzim doar de bine de la tine in continuare..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
biwalcs (acum 8 ani)
E adevărat că am început aceste episoade de coșmar după pierderea unei persoane dragi (deces) însă stările în timp s-au calmat nu mai simțeam frică și panică pot spune că trecusem peste această perioadă însă de când am început clasa a 12-a stresul mi-a ocupat tot creierul și tot timpul și tind să cred că pe baza stresului am început să fiu în starea aceasta. Mi s-a făcut rău la școală și nu știu de ce m-am speriat atât de rău, analizele de sânge îmi sunt bune deci nu se pune problema de o lipsă de calciu sau magneziu...
E doar o neliniște constantă stând în acea clasă și o agitație generată de frica de a nu mi se face rău și de a nu trebui să merg acasă singură în condițiile în care nu mă simt în stare. Noaptea mă trezesc cu stres și frică că știu că e necesar într-o bună zi să merg constant nu tot o zi da și 3 nu... La psiholog merg însă o dată pe săpt și probabil ar trebui mai des însă am discutat și cu medicul de familie și mi-a recomandat mai bine ședințele cu un psihiatru...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de biwalcs
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de biwalcs
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Calin (acum 8 ani)
Of.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Exista o diferenta intre consilierea psihologica si interventia psihoterapeutica. Dv aveti nevoie de psihoterapie, ceea ce inseamna un tratament fara medicamente. Puteti consulta si un neuropsihiatru pentru tratament medicamentos, dar acesta va ameliora problema, nu o va rezolva fara psihoterapie.
Sanatate multa!
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
biwalcs (acum 8 ani)
Azi am aflat că sunt pe cale de a fi exmatriculată din cauza absențelor și chiar nu aveam nevoie de vestea aceasta... nu-mi doream să abandonez școala însă problemele acestea îmi ocupă mintea. Nu vreau să fiu dată afară din școală și nu înțeleg de ce profesorii nu-mi înțeleg problema și toți zic că eu personal am vrut să renunț... când am reușit să merg la școală le-am spus tot ce se întâmplă și m-au tratat cu indiferență maximă.. La psihoterapeut momentan nu pot merge , sunt puțini la mine în oraș și culmea e că toți sunt full de pacienți și eventual mi se face o programare peste 2 săpt ceea ce e mult pt situația mea.. părinților le-am tot spus le-am atras atenția cu mult timp în urmă însă deabea acum când aproape e totul gata și distrus încep să-și dea seama că totuși există o problemă... chiar nu știu ce aș putea face în cel mai scurt timp să revin la rutina zilnică fără gânduri și stări negative..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de biwalcs
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de biwalcs
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Brow (acum 8 ani)
Mda, nu ma mir de atitudinea profesorilor...din pacate cei care nu experimenteaza aceste stari, nu-s capabili de a intelege suisurile si coborasurile ce vin cu ele....asa se intampla in general, n-ai vreo boala dovedita medical, pai revino-ti tati odata, ce naiba? Asta e in general atitudinea unor persoane care n-au de a face cu tine in mod constant.
Ok, regulile sunt reguli(cu privire la absente), dar n-ai facut nimanui nimic, n-ai dat in cap nimanui, consider ca puteau ocoli un pic regulamentul, indeosebi daca le-ai explicat si situatia ta. Asa e mare pacat, sa repeti anul din cauza anxietatii.
Oarecum ma confund in povestea ta, si la mine s-a declansat dupa moartea bunicului, printre altele, iar de asemenea am avut un episod urat(recidiva) in ultimul an de facultate, cand pur si simplu nu puteam sa ma prezint la examene fiind ravasit de starile de rau, eram si eu in pericol sa nu termin si sa-mi iau diploma.
Nici atitudinea parintilor nu e foarte in regula, dar repet....putini sunt capabili sa empatizeze cu tine, daca nu au experimentat starile respective si in ce punct te aduc..chiar si cei apropiati.
Cam atat de la mine, sper in continuare sa gasesti intelegerea ce o meriti si pana la urma sa se rezolve problema cu scoala, dar si cu situatia ta particulara...sa gasesti un echilibru si sa-ti vezi in continuare de viata cum se cuvine
Daca mai ai vreo nelamurire, sau pur si simplu vrei sa te confesezi cuiva vreodata, iti trimit dau adresa de mail:
Daca nu, numai bine in continuare! :))
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua,
Pentru tratarea tulburarilor de anxietate (atacul de panica, anxietate generalizata, fobii specifice, fobie sociala, timiditate, tulburarea obsesiv-compulsiva, stresul posttraumatic) aparute fara cauze medicale, psihoterapia cognitiv-comportamentala, la cabinet sau in varianta online, prezinta o eficienta semnificativa, demonstrata stiintific prin numeroase studii de specialitate.
Aceasta terapie invata pacientul cum sa reziste mai bine stresului vietii cotidiene, cum sa se relaxeze mai eficient, cum sa-si controleze starile emotionale si manifestarile mintii etc.
Informatii suplimentare puteti afla accesand link-ul:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro