Iau arketis de 6 ani, o tableta pe zi, si nu pot sa renunt la tratament, ar afecta asta o eventuala sarcina?daca da, in ce fel?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Arketis"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Iuli (acum 12 ani)
Ar putea afecta. Discutati cu medicul psihiatru si ganditi-va de 2 ori inainte de a face un copil in aceasta situatie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
biancadan (acum 12 ani)
multumesc, o zi buna
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de biancadan
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de biancadan
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Florentina Bocai MPsihoterapeut Florentina Bocai este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Bianca,
Pentru ca intrebarea ta apare pe un grup de psihologie iti pot spune ca, imi pare rau, dar un raspuns in acest sens iti poate da un medic psihiatru. Psihologul nu prescrie si nu recomanda medicamente ! Propunerea mea este sa-ti instiintezi medicul de familie sau medicul ginecolog referitor la medicamentele pe care le iei, pentru a gasi impreuna o cale ce nu va afecta sanatatea copilului!
Multa sanatate !
Psihoterapeut  Florentina BOCAI
www.florentinabocai.ro