Am 23 de ani si din copilarie sufar de anxietate si depresie. Cu toate ca am avut parinti care s-au ingrijit de mine, am avut mancare si haine si nu am fost batuta vreodata, am trait si traiesc permanent cu frica, in tensiune, in stres. Din cauza asta am probeme mari cu memoria, nu reusesc sa invat, uit repede chiar si lucrurile elementare, sunt sp***a si am probleme cu stomacul.Am trait foarte retrasa, aproape mereu in casa si in curte, n-am avut prieteni decat la scoala - si acolo foarte putini-si mereu m-am simtit inferioara celorlalti. Viata mea este un iad, mai ales in ultimul timp cand am inceput sa am atacuri de panica de mai multe ori pe zi.Urmez din cand in cand tratament cu anxiolitice si antidepresive dar in doze mici pentru ca imi dau o stare de somnolenta si oboseala pe care si asa le am. Nu-mi doresc decat un loc de munca, la asta ma gandesc zi si noapte, nu-mi mai pasa de nimic, nu mai pot zambi, nici macar sa ma prefac. Am urmat terapie cognitiv-comportamentala dar nu m-a ajutat; incerc sa ma controlez dar este un chin sa traiesc asa. Parintii mei sunt pensionari, eu sunt inca studenta dar vreau sa am banii mei, nu multi dar suficienti cat sa-mi ajunga sa ma intretin. M-am concentrat toata viata pe scoala dar n-am reusit sa invat si acum nu mai pot face fata la facultate pentru ca nu pot retine nimic. Sunt in ultimul hal de stresata si depresiva si e din ce in ce mai rau, am uitat absolut tot ce am invatat si nici nu-mi mai intra nimic in cap.Nu vreau nimic altceva de la viata decat sanatate pentru parintii mei si un loc de munca ca sa nu mai depind de ei dar cum sa fac asta cand mi-e frica permanent si nu pot fi atenta la nimic, nu pot retine nimic? La interviu intru in panica si nu pot gandi si vorbi iar pe fata mea se citeste suferinta acumulata in 20 de ani.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietatea si depresia mi-au afectat memoria"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (33)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Din ce spui tu reiese ca suferinta ta a inceput cind tu aveai 3 ani si ca in momentul acesta este atit de mare icit cu greu faci fata cerintelor zilnice
Mai spui ca urmezi din cind in cind tratament cu anxiolitice si antidepresive
Intrebarea mea este daca ai un medic psihiatru curant care sa iti supravegheze si sa iti ajusteze dozele astfel incit sa reduca din simptomatologie
Mai spui ca ai urmat si terapie cognitiv-comportamentala insa nu te-a ajutat
Poate ca ar trebui sa incerci un alt tip psihoterapie ce foloseste metode diferite de cele din terapia cognitiv comportamentala si care ar putea sa te ajute astfel incit sa rezolvi cauza care genereaza aceste simptome
Inteleg ca te-ai saturat de asta si ca poate ai ajuns la capatul rabdarii, insa ce t-i se intimpla dupa cum spui s-a construit in timp si tocmai de timp si rabdare ai nevoie ca sa apara rezultatele pozitive
Faptul ca iti doresti un loc de munca care sa iti ofere autonomie, arata ca esti orientata spre viitor si asta este un prim pas spre a-ti fi mai bine insa ai nevoie pentru inceput de medic psihiatru dar si de psihoterapie care sa te ajute sa poti sa te conectezi la resursele tale astfel incit sa iti fie bine