Buna. Mai am o problema foarte mare pe langa anxietatea sociala cred ca sufar si de un usor retard mintal !!! De cand sunt mica am problema asta am fost genul de copil ciudat parca cu un handicap psihic , sunt aeriana ,uit lucruri , parca sunt pe alta planeta , ma pierd , nu ma pot concentra , invat greu , este un efort pentru mine sa raman concentrata asupra unui lucru , scap lucruri din mana .Poate si din cauza anxietatii. Parca fac lucruri fara sa gandesc ,nu realizez ce fac parca sunt drogata pur si simplu
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulburare psihica?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 3 ani)
Buna ziua,
Imi pare rau pentru situatia frustranta cu care va confrunti!
Din cele relatate de dvs, prezentati doar manifestari specifice anxietatii sociale. Aceasta se manifesta prin ingrijorare excesiva, teama fata de situatiile care implica evaluare, conversatii, sentimente de inadecvare. Cand anxietatea este excesiva, consuma energetic, oboseste, inhiba, produce dificultati de concentrare, comportamente „stangace”, emotii negative intense, reduce performantele etc.
Cu ajutorul sedintelor de psihoterapie online sau la cabinet, puteti sa va tratati simptomele specifie anxietatatii sociale si sa va regasiti echilibrul. Invatati cum sa aveti incredere in capacitatile proprii, sa comunicati asertiv, sa va manageriati stresul si sa va planificati timpul mai eficient, sa va relaxati, sa va optimizati capacitatea de atentie, concentrare, prezenta de spirit etc.
Toate cele bune!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/