Am fost diagnosticat cu tulburare de panica si fac tratament cu zoloft inainte ca si acum am o respiratie grea care mi sa spus ca e de la tulburare si ca trece odata cu trecerea timpului. cu toate ca fac tratamentul de o luna tot nu pot sa respir normal ce credeti? e de la tulburare sau o fi de la alt ceva
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tulburare de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (278)

Psih. Maria - Laura Cojocaru MPsih. Maria - Laura Cojocaru este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Am destul de putine date de la tine, dar, da, este un simptom al atacului de panica. Medicamentatia este foarte buna, insa e bine sa stii ca ea trateaza doar efectul si nu cauza care a declansat tulburarea, iar acesta cauza nu trece cu trecerea timpului ci cu terapie. Eu iti recomand ca, in paralel cu tratamentul medicamentos sa urmezi si o psihoterapie la tine in oras pentru a depasi cu succes atacul de panica.