Buna ziua,
Sotul meu e bolnav ,anxietate,panica ,insomnie grava,din ce in ce e mai violent,e obsedat de anumite lucruri...Isi face analize lunar,merge mereu la lt medic,e vesnic nemultumit.Intrebarea mea este ,daca este normal sa-si faca analize asa des? Banii ii cheltuie pe consultatii si medicamente.Multumesc.ADR. MAIL; [email protected]
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Referitor la analize"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Florentina Bocai MPsihoterapeut Florentina Bocai este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna seara,
Sotul dvs are o obsesie care a dezvoltat in timp un comportament compulsiv( repetitiv)-mersul la medic.
Comportamentul acesta posibil sa fie invatat de undeva din familie/ mediu sau trebuie de vazut in terapie ce emotie ascunde in spate ( de expl. din frica, nesiguranta ) .
Daca v-a intelege/accepta ca are o problema, sotul va trebui sa accepte ajutorul unui psihoterapeut cu care sa lucreze la nivel cognitiv comportamental si care sa il invete sa se relaxeze, recapatandu-si astfel linistea interioara.
Ma intreb daca dumnealui crede ca are o problema sau va deranjeaza numai pe dvs?
Numai bine,
Psihoterapeut  Florentina BOCAI
www.florentinabocai.ro