Am si eu atacuri de panica, spun ca le tin cat de cat sub control, am facut psihoterapie acum vreo 3 ani ...dar mi se intampla un fenomen destul de ciudat, fenomen pe care nu l-am mai intalnit la altcineva care face atacuri de panica, adica nu pot sta pe spate ca inghit aer sau nu stiu ce fenomen se intampla ca, daca stau mai mult de maximum 5 minute ,cand ma ridic incep sa am palpitatii si fac atac de panica. E foarte frustrant pt ca nu ma pot odihni deloc, trebuie sa stau tot timpul in fund in pat ,cu spatele putin indoit....Seara abia reusesc sa adorm ,trebuie sa fiu foarte obosita, sa adorm repede ca sa nu fac atac cand ma pun la orizontala.S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Si a gasit poate vreo rezolvare ? A, uitasem ,sotul meu zice ca atunci cand adorm ma rasucesc pe spate si dorm ,n-am nicio problema.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Fac atacuri de panica daca stau pe spate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Draga Catalina,
Imi pare rau sa aud ca te confrunti cu atacuri de panica, imi dau seama ca nu iti este usor. In cazul atacurilor de panica, factorii activatori pot sa fie foarte diversi, insa motorul declansator consta in anumite ganduri pe are le ai atunci, in momentul de dinainte. Daca ai curiozitatea, iti recomand sa citesti urmatorul articol din site-ul cabinetului nostru, despre atacul de panica:
http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica .
Pentru a intelege mai bine situatia ta, te rog sa imi dai cateva detalii in legatura cu psihoterapia pe care ai facut-o: ce tip de psihoterapie ai facut acum 3 ani; pe ce durata in timp; cu ce frecventa; de ce ai incheiat terapia; cand au aparut primele atacuri de panica; ai facut atacuri de panica si in alte situatii in afara situatiei in care stai pe spate?
Dupa cum sotul tau ti-a spus ca poti sa dormi pe spate si nu ai nimic, cel putin acest lucru te poate ajuta sa intelegi ca practic nu se intampla niciun fenomen cand stai pe spate. Cauzele atacul tau de panica il poti descoperi impreuna cu un psiholog specialist, ce te poate ajuta sa elimini din viata ta aceste atacuri de panica. Imbunatatirea situatiei si disparitia atacurilor de panica se pot realiza prin psihoterapie, dar implica si din partea ta o anumita rabdare si o implicare activa prin indeplinirea sarcinilor pentru acasa ce sunt indicate de psihoterapeut.
Din experienta profesionala, iti pot spune ca orice atac de panica isi poate gasi rezolvarea!
Iti doresc toate cele bune!