Buna seara, am 1.87 inaltimea si 63 kg, seara cand stau intins in pat simt cum inima are o bataie in plus si simt un gol in piept, se intampla des cand stau culcat in pat si nu ma mai pot relaxa, pulsul meu cand sunt relaxat este 60 70 iar doar simplul fapt ca ma ridic in picioare imi creste la 110 constant si cand merg este in jur de 100, am facut ekg, ecografie cardiaca si nu a iesit nimic insa eu am extrasistole destul de des, de la ce poate fi? Analizele de sange au iesit perfect si tensiunea este de obicei 120/8 130/8 si in alta zi mi-a gasit 100/6 sau 90. Ma panichez foarte rau cand am extrasistole , stau relaxat si vreau sa adorm si apar la un interval foarte apropiat una de cealalta, daca stau culcat am cam 2-3 pe minut.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Extrasistole, anxietate, neliniste."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna ziua. Aceste extrasistole se produc si prin fenomenul de asteptare (anticipare) a lor; daca esti preocupat de ceva anume probabil nu ai aceste probleme... Pentru a exclude insa o cauza de natura fizica, te poti adresa unui cardiolog si sa faci si un test de efort si poate si un holter, cat si medicului hematolog pentru a verifica eventuale tulburari de coagulare.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350